حضور ۲۶۳۱ با قدرتی بیش تر و به روز رسانی اساسی

حضور 2631 با قدرتی بیش تر و به روز رسانی اساسی
خودروی کار و تجاری ۲۶۳۱ شرکت خودروسازی “آمیکو” به عنوان یکی از پرفروش ترین خودروهای سنگین و مورد استفاده در شرایط سخت شناخته می شود و حتا در خارج از مرزهای ایران، به عنوان گزینه ای جان سخت شناخته می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

اکنون شرکت آمیکو به عنوان خودروساز بخش خصوصی، یکی از محبوب ترین خودروهای کار و تجاری خود را قوی تر و سرسخت تر از گذشته کرده و به تازگی ۲۶۳۱C,D را با مدل ۲۰۱۹ معرفی کرده است. به گفته مهندسان آمیکو این خودروی کار و تجاری به دلیل سازگاری بالا با شرایط سخت و از سویی تقویت های خاص به دلیل استفاده داخلی، توانسته میان رانندگان خودروهای سنگین محبوب ظاهر شود.
حال با تغییرهای به وجود آمده برای ۲۶۳۱، این خودرو با پیشرانه ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۹۵۰ نیوتن متر ظاهر شده و در بخش عقب به محور ۱۶ تنی مجهز است. این تغییرها همان نکته هایی هستند که آمیکو آن را سفارشی سازی خاص خودروهای کار و تجاری برای شرایط ایران و استفاده این دسته از رانندگان می داند، زیرا تمام رقیب های این خودرو در جهان حدود ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور کم تری نسبت به آمیکو ۲۶۳۱ دارند و در بهترین حالت به محور ۱۳ تنی مجهز هستند.
حضور 2631 با قدرتی بیش تر و به روز رسانی اساسی
به گفته مهندسان ارشد شرکت آمیکو، با توجه به این که این خودروساز بخش خصوصی محصولات مختلف اش را با نام تجاری خود به بازار عرضه می کند و تا کنون به عنوان مونتاژکار به حساب نیامده و در تعریف رسمی، محصولاتی داخلی را به بازار کار و تجاری عرضه می کند، اما در تمام این مدت برای تمام خودروها و تجهیزات تولیدی اش از شریک های خارجی همچون مان، ایتون، بهر، ویلیامس، ووز، وابکو، زِد اِف، واپکو و… استفاده کرده است. جالب است بدانید سابقه محصولات کار و تجاری آمیکو مانند ۲۶۳۱ نشان می دهد با هزینه حدود یک سوم نسبت به رقیب های خارجی، به دلیل هماهنگ سازی این خودروها با شرایط ایران، خودروهای سنگین این نشان ایرانی به مراتب خرابی کم تری از دیگر گزینه ها داشته اند و عمر مفیدشان بیش تر از رقیب ها بوده است. هزینه نگهداری پایین، عمر مفید بالا، قابلیت های حرکتی و قدرتی بیش تر از رقیب ها، سیستم خنک کاری متناسب با شرایط مختلف ایران و فن آوری های به روز باعث شده خودرویی همچون آمیکو ۲۶۳۱ بیش از ۳۰ هزار دستگاه در ایران فروش داشته باشد و حتا در رقابت با رقیب های اروپایی نیز پیروز ظاهر شود.
حضور 2631 با قدرتی بیش تر و به روز رسانی اساسی


واقعیت این است که تطبیق خودروهای مختلف با شرایط ایران و همچنین استفاده از دانش بومی می تواند نتایج خوبی برای مشتریان و صنعت خودروی کشور داشته باشد. آمیکو به عنوان یک خودروساز خصوصی فعال از سال ۱۳۶۸ در کنار شعارهای تبلیغاتی ثابت کرده است که اگر نیاز مشتری ایرانی را درک کنیم و بر اساس سلیقه و استفاده او، محصول با کیفیت را در اختیارش قرار دهیم، حداقل می توانیم در کشور خود موفق تر از رقیب های خارجی ظاهر شویم. بدیهی است که وقتی گفته می شود خودرویی همچون آمیکو ۲۶۳۱ می تواند حتا از محصولات بنز، ولوو، مان و رنو در ایران بازدهی بیش تری داشته باشد و بهتر ظاهر شود، باور آن برای بسیاری که تنها از دور نظاره گر به مسائل هستند، سخت خواهد بود. اما وقتی در عمل و با تحقیق به بررسی خودروهایی همچون آمیکو می پردازیم و شناسنامه مهندسی محصولات آن را بررسی می کنیم، می بینیم که در کنار رضایت مشتریان ایرانی، حتا برخی شریک های خارجی هم مهندسی این خودروساز کار و تجاری را تحسین می کنند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید، در صنعت خودروهای کار و تجاری روز دنیا، از ضریب های اطمینان ۱٫۶ تا ۱٫۹ استفاده می شود، اما در خودروهای آمیکو همچون ۲۶۳۱C,D از ضریب اطمینان نزدیک به ۳ استفاده شده است و همین امر باعث شده این خودروی کار و تجاری، به عنوان جان سخت ترین خودروی معدن در ایران و منطقه شناخته شود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.