از منزل خارج نشوید! بیمه موتور سیکلت خود را آنلاین بخرید

خرید بیمه موتور از بیمیتو

در شهرهای شلوغی مثل تهران، استفاده از موتور سیکلت می‌تواند بسیار به صرفه باشد. اما موتورسیکلت‌ها نسبت به خودروها بیشتر در معرض خطر قرار دارند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

از طرفی موتورسواران نیز اگر در زمان رانندگی و بر اثر سهولت خسارتی به دیگران وارد کنند مقصر بوده و باید خسارت ایجاد شده را جبران کنند. اما پرداخت خسارت اصلاً کار ساده‌ای نیست و ممکن است در یک حادثه میزان خسارت واردشده آنقدر زیاد باشد که فرد توان پرداخت آن را نداشته باشد. در این مواقع است که نقش بیمه موتور سیکلت و اهمیت داشتن آن مشخص می‌شود. این بیمه که برای انواع موتورسیکلت‌ها صادر می‌شود خسارت‌های واردشده به دیگران در اثر سهل‌انگاری بیمه‌گزار را پرداخت می‌کند. همچنین اگر در تصادفی شخص بیمه‌گزار نیز از لحاظ جسمی آسیب ببیند، خسارت‌های جانی واردشده به وی از طریق بیمه موتور سیکلت قابل جبران است.

خرید بیمه موتور سیکلت به صرفه است؟

نگرانی بیشتر موتورسوارها بابت قیمت بیمه موتور سیکلت است و شاید به همین خاطر است که متاسفانه طبق گزارش‌ها تنها ۱۰% از موتورسوارها برای وسیله نقلیه خود بیمه تهیه می‌کنند. در اینجا لازم است کمی بیشتر در خصوص تعهدات بیمه موتور سیکلت صحبت کنیم تا بدانید علت خرید این بیمه چیست. خوب است بدانید بیمه موتور سیکلت تا سقف ۳۶۰ میلیون تومان یعنی مبلغی معادل دیه انسان، خسارت‌های جانی واردشده به اشخاص ثالث را تحت پوشش قرار می‌دهد همچنین این بیمه تا سقف ۲۷۰ میلیون تومان خسارت‌های جانی واردشده به بیمه‌گزار را نیز می‌پردازد. سقف پرداخت خسارات مالی به اشخاص ثالث به صورت معمول ۹ میلیون تومان است اما بیمه‌گزار می‌تواند با پرداخت اندکی حق بیمه بیشتر این مقدار را تغییر داده و تا سقف ۱۸۰ میلیون تومان نیز از محل بیمه موتور سیکلت خسارت دریافت کند. حالا می‌توانید ببینید که دریافت این میزان از تعهدات در قبال حق بیمه موتور بسیار به صرفه است. تعیین دقیق میزان قیمت بیمه موتور سیکلت بستگی به نوع موتور و شرایط بیمه‌نامه‌های قبلی دارد. به عنوان مثال قیمت بیمه برای موتورهای دوسیلندر و بالاتر کمی بیشتر از موتورسیکلت‌های تک سیلندر است و یا داشتن تخفیف عدم خسارت از بیمه‌های قبلی باعث کاهش قیمت بیمه موتور سیکلت می‌شود! اما باز هم با این حال چه کنیم که ارزانترین بیمه موتور سیکلت را بخریم؟ ما به شما خواهیم گفت!

خرید بیمه موتور از بیمیتو

چطور ارزانترین بیمه موتور سیکلت را بخریم؟

به طور معمول این امکان برای شما وجود ندارد که بخواهید در یک روز به همه نمایندگی‌های بیمه سر بزنید، مشخصات موتور سیکلت خود را ارایه کنید و از آن‌ها استعلام بگیرید که قیمت بیمه موتور شما چقدر می‌شود! این کار هزینه و زمان زیادی از شما می‌گیرد و بسیار سخت است. اما راهی که ما می‌خواهیم به شما معرفی کنیم بسیار ساده است. حتی لازم نیست از منزل خارج شوید! کافی است از طریق اپلیکیشن بیمیتو و یا مرورگر خود به سایت بیمیتو مراجعه کرده و گزینه خرید بیمه موتور سیکلت را انتخاب کنید. سپس مشخصات خواسته‌شده را وارد کنید تا به صفحه مقایسه بروید. این صفحه برگ برنده شما است چرا که در صفحه مقایسه می‌توانید قیمت بیمه موتور سیکلت خودتان را در بین همه شرکت‌های بیمه ببینید و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید! همچنین می‌توانید با ابزاری که در اختیار شما قرار داده شده سقف مالی تعهدات بیمه‌نامه را به میزان دلخواه خود افزایش یا کاهش دهید و حتی می‌توانید در صورت وجود بیمه‌نامه را به صورت اقساط بخرید. پس از خرید، بیمه‌نامه به طور رایگان به آدرس شما ارسال می‌شود. با بیمیتو دیگر لازم نیست نگران خرید بیمه‌نامه خود باشید! با کمک بیمیتو می‌توانید هر بیمه‌ای که می‌خواهید را خریداری کرده و آن را در محل سکونت یا کار خود دریافت کنید!

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.