رقابت طناب کشی هامر H1 با مرسدس G63، جیمنی و میتسوبیشی L200

رقابت طناب کشی

تماشای رقابت طناب کشی میان شاسی بلندهای قدرتمند همیشه جذاب بوده است. در جدیدترین ویدیوی طناب کشی “Carwow” به رقابت میان «هامر H1» و «مرسدس بنز G63» می پردازیم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در تاریخ خودروهای شاسی بلند و پیکاپ های قدرتمند، نام هامر H1 به عنوان یکی از قدرتمندترین خودروها ثبت شده است. از سویی دیگر، مرسدس بنز “AMG G63” با بهره گیری از پیشرانه ۸ سیلندر تویین توربوی قدرتمند خود یکی از رقبای سرسخت هامر به شمار می رود.

در جدیدترین رقابت طناب کشی کانال یوتیوبی Carwow، به رقابت میان هامر H1 و سه شاسی بلند «مرسدس بنز»، «سوزوکی» و «میتسوبیشی» پرداخته می شود. در ابتدا به بررسی مشخصات فنی خودروها می پردازیم. هامر H1 از پیشرانه ۶٫۵ لیتری توربو دیزل ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۵۸۳ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. با توجه به استانداردهای امروزی و وزن ۳٫۶ تنی هامر، شاید اعداد ذکرشده چندان قابل توجه به نظر نرسد، اما باید به این موضوع توجه داشت که هامر H1 برای مصارف نظامی ساخته شده و خودروی سرسختی است.

در سوی دیگر، رقیب مدرن و پرزرق و برق هامر، مرسدس بنز AMG G63، قرار گرفته است. این خودرو از پیشرانه ۴ لیتری ۸ سیلندر تویین توربو با ۵۸۵ اسب بخار قدرت و ۸۴۶ نیوتن متر گشتاور بهره می برد. همچنین وزن ۲٫۵ تنی این خودرو در مقابل هامر H1 یک مزیت به شمار می رود. بنابر این مشخصات، مرسدس بنز G63 روی کاغذ پیروز میدان خواهد بود، اما شرایط رقابت به طور متفاوتی پیش می رود و در نهایت، هامر با میتسوبیشی L200 و «سوزوکی جیمنی» نیز رقابت می کند.

سوزوکی جیمنی با بهره گیری از پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر خود ۱۰۱ اسب بخار قدرت و ۱۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. میتسوبیشی L200 نیز وارد رقابت می شود. این خودرو ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. در نهایت، هامر H1 با مجموع ۱۲ چرخ و وزنی بیش از ۵٫۵ تن دست و پنجه نرم خواهد کرد. بدون توضیح بیش تر در رابطه با برنده رقابت، شما را به دیدن ویدیو دعوت می کنیم.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.