گسترش فعالیت تخصصی برای خودروهای وارداتی در یک واحد خدماتی مجهز

گسترش فعالیت تخصصی برای خودروهای وارداتی در یک واحد خدماتی مجهز
چند وقتی است هلدینگ “داتیس”، معتبرترین خدمات خودروهای “ولوو” را به مالکان این خودروهای سوئدی ارائه می دهد و به دلیل فعالیت رسمی با هیکو نیز توانسته اند استانداردهای رسمی این خودروساز را در بحث خدمات رعایت نمایند.

مدیران 777 مدیران 777

در کنار خدمات رسمی ای که “داتیس خودرو” به محصولات ولوو اختصاص می دهد و حتا فراخوان های کمپانی مادر را در ایران اجرا می نماید، امروز یکی از تخصصی ترین مراکز خدمات به خودروهای هیبریدی در تعمیرگاه مرکزی “داتیس خودرو” دایر شده است. این مرکز خدماتی به واسطه داشتن تجهیزات به روز و نرخ خدمات مناسب تر از دیگر مراکز خدمات پس از فروش خودروهای هیبریدی، توانسته با شرکت های تاکسی رانی مختلف قراردادهای طولانی مدتی داشته باشد و خدمات خودروهای هیبریدی تویوتا و هیوندای را به رانندگان تاکسی ارائه دهند.
اکنون هلدینگ “داتیس” و شرکت “داتیس خودرو” قصد دارند در آینده نزدیک به واسطه افزایش خدمات قابل ارائه خود، مرکز تعمیرگاهی جدیدی را در سطح شهر تهران برپا کنند. همچنین نمایندگی مرکزی این شرکت در خیابان دماوند نیز، این روزها با تجهیزات جدیدی رو به رو شده و کامل ترین انبار قطعه های خودروهای ولوو و اکثر محصولات وارداتی دیگر را دارد. نرخ خدمات مناسب، استفاده از قطعه های اصلی، رعایت جدیدترین دستور العمل های تعمیر و نگهداری خودروهای وارداتی و داشتن تجهیزات به روز، باعث شده سطح کیفی خدمات این مجموعه در شرایط ایده آلی قرار داشته باشد و از سویی هزینه های به مراتب کم تری را بر مالکان خودروهای وارداتی مختلف تحمیل کند. در یکی از خدمات جدید تعمیرگاه “داتیس خودرو”، مشتریان می توانند تنها با یک تماس از هر جای شهر تهران، خودروی شان را به صورت رایگان با خودروبر این شرکت به تعمیرگاه مرکزی بفرستند و پس از انجام خدمات لازم، دوباره خودروی شان را در محل مورد نظر تحویل بگیرند.
گسترش فعالیت تخصصی برای خودروهای وارداتی در یک واحد خدماتی مجهز
در کنار استفاده از قطعه های اصلی برای سرویس های دوره ای خودروهای وارداتی، تعمیرگاه “داتیس” از لوازم مصرفی همچون روغن های معتبر برای خودروها استفاده می کند و همچنین برای خدمات خود دوره گارانتی نیز در نظر می گیرد. یکی از ویژگی های مثبت این تعمیرگاه این است که خدماتی مانند تعویض روغن جعبه دنده اتوماتیک، تعویض آب رادیاتور، شست و شوی انژکتور و قطعه های موتور، تنظیم موتور و… به تمامی با دستگاه های هوشمند انجام می شود و دخالت دست در این خدمات وجود ندارد. در این تعمیرگاه حتا تجهیزات مراکز معاینه فنی هم وجود دارد تا مشتریان بتوانند پیش از مراجعه به مراکز مربوط برای دریافت برگه معاینه فنی، از سلامت خودروی خود اطمینان حاصل نمایند.
یکی از طبقه های تعمیرگاه مرکزی “داتیس خودرو” به بخش صافکاری و تعمیرهای اساسی اختصاص دارد. در این محوطه به روزترین تجهیزات شاسی کشی، جوش نقطه ای قطعه های بدنه، رنگ کوره ای، ساخت رنگ، تراشکاری و… وجود دارد. هنگامی که خودرویی برای صافکاری و نقاشی به تعمیرگاه “داتیس خودرو” می آید، با توجه به کد رنگ خودرو، رنگ آن به صورت هوشمند با مواد اولیه آلمانی ساخته می شود و سپس رنگ آمیزی در کوره رنگی ایتالیایی انجام می شود که هر هزار ساعت، تمام فیلترهای آن تعویض می شود. از نکته های قابل توجه تعمیرگاه “داتیس” این است که تمام خدمات مربوط به خودرو در محوطه این مجموعه بزرگ انجام می شود و حتا خدماتی مانند تراشکاری نیز به خارج از مجموعه فرستاده نمی شود.
گسترش فعالیت تخصصی برای خودروهای وارداتی در یک واحد خدماتی مجهز
در این بخش از مجموعه خدماتی “داتیس خودرو”، دستگاهی برای جوش نقطه ای قطعه ها و اتصالات بدنه و شاسی خودرو وجود دارد. این دستگاه را در کم ترین مجموعه های خودرویی می توان دید، دستگاهی که باعث می شود قطعه ها با دقت بیش تر و رعایت اصول اصلی کمپانی مادر تعویض و دوباره به اتاق خودرو متصل گردند.
در این مجموعه قرار است به زودی خدمات رسمی تیونیگ فنی خودروهای مختلف ارائه شود و از سویی دیگر اکنون مالکان خودروهای ولوو می توانند از قطعه های هیکوی “داتیس خودرو” برای خودروهای لوکس شان استفاده کنند. لازم به ذکر است که در حال حاضر “داتیس خودرو” قطعه های جانبی و الکتریکی برای افزایش ۱۵ تا ۳۰ درصدی خودروهای توربو را ارائه می دهد.


فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.