هیوندای النترا فیس لیفت چه ویژگی هایی دارد؟ + ویدیو

هیوندای النترا فیس لیفت چه ویژگی هایی دارد؟
کمپانی ” هیوندای ” کره جنوبی، به تازگی ظاهر النترا را کمی تغییر داده و این تغییرات را در قالب فیس لیفت ۲۰۱۹ به بازار جهانی معرفی کرده است. در نظر داشته باشید که قرار است نخستین سری نسخه فیس لیفت النترا، به بازار آمریکا راه پیدا کند و سپس وارد بازارهای دیگر شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

النترا فیس لیفت از نظر نمای کناری تفاوتی با نسل قبل ندارد و تنها رینگ های جدید و جذاب است که حس تازه ای را به بیننده می دهد. اما در بحث طراحی نمای جلو و عقب، تفاوت میان النترا ۲۰۱۸ و النترا ۲۰۱۹ آشکار است. چراغ های جلو و عقب، جلو پنجره، محل قرارگیری پلاک، طراحی سپرها و… به تمامی تغییر کرده است. نمای عقب هیوندای النترا ۲۰۱۹ شباهت بسیاری به سوناتا فیس لیفت دارد و مشخص است که کمپانی هیوندای، طراحی جدید سدان های خود را بر مبنای این اصول انجام می دهد. همچنین نوع طراحی نمای جلوی خودرو، خشن تر و اسپرت تر از ظاهر قبل است و به همین دلیل برخی احتمال می دهند در آینده نزدیک، کمپانی هیوندای نسخه N النترا را هم به بازار جهانی معرفی کند.
هیوندای النترا فیس لیفت چه ویژگی هایی دارد؟


در بحث طراحی داخلی همچنان اصول قبلی هیوندای و النترا در کابین نسخه فیس لیفت این خودرو دیده می شود، اما نوع طراحی صفحه آمپر، پنل سیستم تهویه، پنل سیستم صوتی و تصویری و برخی جزییات روی فرمان نیز تغییر کرده است. بسیاری پیش از رونمایی پیش بینی می کردند کمپانی هیوندای، فیس لیفت النترا را مشابه نسخه هاچ بک ۲۰۱۸ این خودرو انجام دهد و کابین النترا ۲۰۱۹ مانند النترا GT طراحی شود.
هیوندای النترا فیس لیفت چه ویژگی هایی دارد؟

هیوندای النترا ۲۰۱۹ را می توان با امکانات مختلف ایمنی و رفاهی سفارش داد، اما می توان گفت که کامل ترین نسخه این خودرو به امکانات زیر مجهز است:
– هفت کیسه هوا
– سیستم کنترل پایداری الکتریکی
– سامانه پیشگیری از تصادف
– رادار خطی
– رادار نقطه کور
– کروزکنترل هوشمند
– سنسور نور و باران
– استارت دکمه ای
– تریم داخلی چرم
– صندلی راننده برقی با حافظه تنظیمات
– آینه های تاشوی برقی
– آینه میانی حساس به نور
– دوربین عقب
– نمایش گر
– سیستم تهویه اتوماتیک با دو کانال
– سیستم پارک هوشمند
– تنظیم حالت رانندگی
– سردکن و گرم کن صندلی های جلو
– گرم کن فرمان
– گرم کن صندلی های عقب
– سانروف
– کامپیوتر سفر
هیوندای النترا فیس لیفت چه ویژگی هایی دارد؟

از نظر پیشرانه ها، هنوز کمپانی هیوندای موتور و جعبه دنده جدیدی برای النترا ۲۰۱۹ معرفی نکرده است، اما برخی احتمال می دهند در صورت ارائه مدل N النترا، هیوندای پیشرانه ۲ لیتری توربوی ۲۷۵ اسب بخار خود را روی این خودرو نصب کند. در حال حاضر قوی ترین پیشرانه قابل سفارش برای هیوندای النترا، ۱.۶ لیتر حجم دارد و به فن آوری توربو مجهز است. این پیشرانه ۲۰۱ اسب بخار قدرت دارد و در صورت اتصال به جعبه دنده ۷ دنده دو کلاچه، می تواند صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را تا ۷.۷ ثانیه ثبت کند.
شرکت ” کرمان موتور ” به عنوان نماینده رسمی هیوندای کره جنوبی در ایران، تولید آزمایشی النترا نسل جدید را در ایران آغاز کرده بود که با آغاز تحریم ها و خروج آمریکا از برجام، هیوندای خط تولید این خودرو را در ایران متوقف کرد و کرمان موتور توانست تنها تعداد انگشت شماری از النترا نسل جدید را برای آزمایش خط تولید در ایران مونتاژ کند.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.