نسل جدید ایسوزو D-Max در تایلند معرفی شد

ایسوزو D-Max
«ایسوزو» از جمله کمپانی هایی است که در بازارهای مهمی همچون آمریکا، سابقه حضور فعالی ندارد. اما ایسوزو در بسیاری از نقاط جهان، به اندازه کافی شناخته شده است و امروز هم از آخرین نسخه پیکاپ قابل احترام “D-Max” رونمایی کرده است. خودرویی که بر اساس پلت فرم «شورولت کلرادو» ساخته شده است و اکنون پس از گذشت ۸ سال از آغاز تولید، نخستین بار است که تغییرات بنیادی را به خود می بیند.
ظاهر بیرونی این پیکاپ، دست خوش بیش ترین تغییرات شده است. چراغ های جلو به پروژکتورهای bi-LED ارتقا یافته اند. نوار لامپ های کوچک LED هم در پایین کاسه چراغ جانمایی شده است. سپر عقب به شکل یکپارچه در آمده است. D-Max را هنوز هم می توان در سه نوع Regular Cab، Space Cab و Crew Cab سفارش داد. تریم V-Cross نیز همچنان به عنوان ویرایش خشن و آفرودی این پیکاپ، به خریداران عرضه می گردد. البته فقط برای مدل های Crew Cab!
ایسوزو D-Max
درون کابین، D-Max جدید با آرایشی چشم گیر از تکنولوژی های نوین به میدان آمده است. صفحه نمایشگر ۹٫۰ اینچی متعلق به سیستم چندرسانه ای، امکان دسترسی به تمام آپشن های خودرو از نویگیشن تا Android Auto و Apple Car Play را به سرنشینان می دهد. همچنین می توان منوها و عملگرهای این نمایشگر را با سیستم فرمان صوتی، بدون دخالت دست، کنترل کرد! راننده برای تعویض دنده ها، جعبه دنده ۶ دنده دستی یا اتوماتیک را در اختیار دارد. همچنین انتقال قدرت به چرخ های عقب یا چهار چرخ انجام می گیرد. سیستم های ایمنی از قبیل تشخیص دهنده نقاط کور و هشداردهنده ترافیک نیز در فهرست آپشن های این پیکاپ ارائه شده اند.
ایسوزو D-Max
قدرت در این خودرو از یک پیشرانه جدید ۳٫۳ لیتری توربودیزل گرفته می شود. پیشرانه ای که ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. یک موتور ۱٫۹ لیتری ۴ سیلندر با کد RZ4E نیز در فهرست انتخاب های مشتریان قرار دارد که البته ایسوزو هنور اطلاعاتی از میزان قدرت یا گشتاور آن، منتشر نکرده است. ایسوزو، D-Max را در بازارهای مختلفی به فروش می رساند. اما تایلند، نخستین مقصد نسل جدید این پیکاپ تجاری است که به عنوان پرفروش ترین بازار آن هم شناخته می شود. درواقع بازوی تایلندی ایسوزو، در پشت پرده توسعه نسل جدید D-Max قرار دارد. در حال حاضر ایسوزو برنامه ای برای عرضه این پیکاپ در ایالات متحده آمریکا ندارد. قیمت این خودرو در بازار جهانی و بازار تایلند هم هنوز اعلام نشده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

۵ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.