لیفان به خط تولید خودروسازان بم رفت

لیفان به خط تولید خودروسازان بم رفت
بر اساس اطلاعات منتشر شده بر روی وبسایت شرکت « خودروسازان بم »، از این پس خودروی لیفان ۸۲۰ در خط تولید این شرکت مونتاژ خواهد شد. پیش از این محصولات این برند چینی چند سالی در خط تولید کرمان موتور مونتاژ می شدند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

البته که همچنان صفحه ی مخصوص به محصولات لیفان در وبسایت کرمان موتور قرار دارد و تنها خودروسازان بم در وبسایتش نام لیفان ۸۲۰ را به عنوان محصول جدید اعلام نموده است. برخی احتمال می دهند که به تدریج، خودروهای لیفان از خط تولید کرمان موتور خارج شوند و ادامه ی فعالیت این خودروساز چینی در خودروسازان بم اتفاق بیافتد.
بسیاری معقتد هستند که با توجه به سیاست های گروه کرمان خودرو، با توجه به آغاز تحریم های صنعت خودرو و بحث خروج جیلی از ایران، مدیران هلدینگ تصمیم گرفته اند که برای عدم توقف فعالیت خودروسازان بم، لیفان را از کرمان موتور به این شرکت بیاورند تا حیات این واحد تولیدی حفظ شود.
هنوز خودروسازان بم هیچ شرایط فروش خاصی را برای لیفان ۸۲۰ اعلام نکرده و حتی مراسم و یا اطلاعیه رسمی را برای همکاریش با برند جدیدی منتشر نکرده است.


بسیاری از مشتریان لیفان امروز این نگرانی را دارند که با محصولات این خودروساز چینی از خط تولید کرمان موتور و ورود آن به خط تولید خودروسازان بم، چه اتفاقی در بحث خدمات و کیفیت خودروها رخ می دهد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که بدیهی است، هیچ افت کیفیتی در بحث رنکاری و حتی مونتاژ لیفان های خودروسازان بم پیش نمی آید. زیرا در حال حاضر عمده محصولات تولیدی در گروه کرمان خودرو، توسط خط رنگ دستی کرمان موتور رنگ می شوند. حتی جیلی های خودروسازان بم و بی وای دی های کارمانیا هم در کرمان موتور رنگ می شوند. با توجه به مشارکتی که میان خودروسازان بم، کرمان موتور و پرستوی آبی در بحث خدمات پس از فروش خودروهای این هلدینگ وجود دارد، بدیهی است که نباید مشکلی در بحث خدمات پس از فروش خودروهای این خودروها پیش بیاید.

برخی کارشناسان خودرو بر این باورند که حضور لیفان در خودروسازان بم می تواند، رشد و ترقی این خودروساز چینی را در ایران به همراه داشته باشد. زیرا عمده فعالیت کرمان موتور در تولید خودروهای چینی با جک اتفاق می افتد و بدیهی است که در سال های گذشته، رقیب جک در کرمان موتور این مسئله را آنچنان دوست نداشته است.

شما مخاطبان اسب بخار می توانید ویدیوی تست و بررسی لیفان ۸۲۰ را با کلیک بر روی لینک تماشا کنید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.