قیمت جدید آمیکو آسنا اعلام شد

قیمت جدید آمیکو آسنا اعلام شد
شرکت آمیکو در حاشیه حضور خود در نمایشگاه آفرود برج میلاد، ضمن اعلام قیمت آمیکو آسنا، قیمت جدید این پیکاپ آفرودی را اعلام کرد و پیش ثبت نام فروش این خودرو را انجام داد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، نمایشگاه آفرود برج میلاد هفته گذشته برگزار شد و آمیکو به عنوان تولیدکننده جدیدترین پیکاپ آفرودی ایران با حضور خود در این نمایشگاه توانست تا ارتباطش را با گروه های آفرودی و مصرف کنندگان این خودروها قویتر کند.
قیمت جدید پیکاپ آسنا توسط آمیکو ۲۴۷ میلیون تومان اعلام شده و در طول برگزاری این نمایشگاه، به مشتریان این پیکاپ ۷ میلیون تومان تخفیف خرید نقدی اعطا می شد. همچنین میان افرادی که در پیش خرید آمیکو آسنا شرکت کرده بودند، قرعه کشی برای هدای یک خودرو برگزار شد.
شرکت آمیکو برنامه دارد تا در آینده ی نزدیک نسخه ی فیس لیفت و قویتر آسنا را به بازار ایران معرفی کند. نسخه ی جدید آمیکو آسنا به پیشرانه ۲٫۴ لیتری توربو مجهز است و توان آن از طریق جعبه دنده ی ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو و عقب می رسد. امکاناتی نظیر کروزکنترل، نمایشگر بزرگتر، تریم جدید، سیستم تهویه اتوماتیک به روز شده و… بر روی آسنای جدید نصب شده است.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.