فروش فوری محصولات سایپا از ساعت ۱۰ صبح – اردیبهشت ۹۸

پیش فروش محصولات سایپا از امروز - اردیبهشت 98
شرکت خودروسازی سایپا برنامه دارد تا امروز (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸) مانند روزها و هفته های گذشته فروش فوری محصولات خود را با ظرفیت محدود انجام دهد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

بر اساس اطلاعات موجود این شرکت در طرح های فروش فوری خود پراید ۱۳۱، ۱۱۱، ۱۵۱، تیبا صندوقدار، ساینا و کوییک دنده ای را عرضه می کند. در طرح فروش فوری سایپا، ارزان ترین خودرو پراید ۱۳۱ است که قیمت ۳۷ میلیون و ۳۸۱ هزار تومان را دارد و گران ترین خودرو هم کوییک دنده ای با قیمت ۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. لازم به ذکر است که در کنار شرایط فروش فوری محصولات سایپا، این شرکت امکان پیش فروش محصولاتش را هم فراهم کرده و مشتریان می توانند اکثر خودروهای سایپا را برای تحویل در چند ماه آینده ثبت نام کنند.
در کنار وجود شرایط فروش فوری سایپا و ایران خودرو برای کنترل قیمت خودروها در بازار آزاد، شاهد هستیم که بخش عمده متقاضیان این طرح ها به خاطر ظرفیت بسیار محدود فروش روزانه، نمی توانند در ثبت نام ها موفق باشند و همین مسئله باعث نارضایتی بخش قابل توجهی از مشتریان شده است. از سویی دیگر بروز برخی تاخیرها در تحویل خودروهای فروش فوری و صدور فاکتور نیز، به نارضایتی تعدادی از مشتریان افزوده است.

مدیران 777 مدیران 777

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.