فروش فوری خودروهای لوکس هم تکمیل ظرفیت می شود!

فروش فوری خودروهای لوکس هم تکمیل ظرفیت می شود!
هفته گذشته شرکت پرشیا خودرو تعدادی از خودروهای صفر کیلومتر ب ام و را با افزایش قیمت و به صورت فروش فوری به بازار کشور عرضه کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

خودروهایی چون ب ام و X1 و ۷۳۰i که بهایی میان یک میلیارد و سیصد میلیون تومان تا ۳ میلیارد تومان را داشتند، بر خلاف تصور عمومی خیلی سریع به فروش رسیدند و دیدیم که حتی خودروهای گران قیمت هم در شرایط فعلی بازار، در کمتر از یک روز تکمیل ظرفیت می شوند. به گفته یکی از منابع آگاه، در هفته گذشته با آغاز فروش فوری پرشیا خودرو برای ب ام و X1، تنها در عرض سه ساعت چند ده دستگاه از این کراس اوور لوکس آلمانی به فروش رسید و جالب بود که اکثر خریداران این خودرو، از دلالان و فعالان بازار آزاد خودرو بوده اند.
با اینکه در این طرح فروش، شرکت عرضه کننده بهای X1 را افزایش داده بود که پیش بینی می شد تا استقبال آنچنان خوبی از جانب بازار صورت نپذیرد، اما مشاهده کردیم که بخش عمده خریداران از دلالان بازار خودرو کشور بوده اند و این اتفاق، این خبر را به ما می دهد که قطعا سرمایه گذاران بر روی خودرو برنامه دارند تا در هفته های جاری دوباره بهای خودروهای وارداتی را افزایش دهند.
جالب است در شرایط اقتصادی نامناسب جامعه که عموم مردم امکان هماهنگی با قیمت های جدید را ندارند، خودروهای لوکس سریعتر و راحتتر از گذشته توسط شرکت های عرضه کننده به فروش می رسند! حرکت وسیع دلالان به خرید خودروها از شرکت های واردکننده و ثبت نام برای خودروهای دپو شده در گمرک، نشان می دهد که این افراد به فکر افزایش قیمت مجدد و بر هم زدن دوباره نظم بازار خودرو کشور هستند.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.