طرح های احتمالی نسل جدید کیا سورنتو منتشر شد

طرح های احتمالی نسل جدید کیا سورنتو منتشر شد
به تازگی برخی رسانه های خودرویی جهان، تصاویر احتمالی نسل جدید کیا سورنتو را منتشر کرده اند. برخی بر این باورند که در ماه های آینده، کمپانی کیا، سورنتو را به جمع محصولات با طراحی جدید خود می آورد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

سال ۲۰۱۹ پایان پنجمین سال از تولید نسل سوم سورنتو به حساب می آید و با توجه به سابقه نسل های این خودرو، احتمال آن زیاد است که در سال ۲۰۲۰، نسل چهارم این کراس اوور بزرگ به بازار جهانی عرضه شود. آن چه که از امروز قطعی شده است، سبک جدید طراحی محصولات کیا بر روی نسل جدید سورنتو خواهد بود و قطعا پیشرانه های جدید کیا-هیوندای نیز بر روی این خودرو معرفی خواهد شد. از سویی قطعا نسل جدید کیا سورنتو پلتفرم مشترک با هیوندای سانتافه نسل چهارم خواهد داشت.
با توجه به طرح های احتمالی برای نسل چهارم کیا سورنتو، مشخص است که بسیاری معتقد بر سبک جدید طراحی این کراس اوور با رعایت برخی اصول از گذشته هستند. بدیهی است که اگر کیا سبک جدید طراحی خود را بر روی سورنتو جدید پیاده کند، قطعا با کراس اوور عامه پسند تر نسبت به هیوندای سانتافه در بازار جهانی حضور خواهد داشت. در چند وقت اخیر، با توجه به تغییر سبک طراحی کمپانی هیوندای برخی انتقادها به تغییرات اعمال شده بر روی محصولات این خودروساز کره ای آغاز شده و بسیاری معتقد هستند که روند تغییر خطوط طراحی در کیا به مراتب برای عموم مردم قابل درکتر است.


پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Kolesa.ru

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.