شرایط فروش جک S5 اتوماتیک با افزایش قیمت اعلام شد

کدام کراس اوورهای متوسط چینی بیش ترین حباب قیمتی را دارند؟
شرکت کرمان موتور به عنوان شریک تجاری کمپانی جک چین در ایران، به تازگی شرایط پیش فروش جک S5 اتوماتیک را با قیمت قطعی و برای تحویل در شهریور ۱۳۹۸ اعلام کرده است. این طرح فروش به مناسب شب یلدا برقرار شده و از ۲۶ آذر تا ۱۰ دی ۱۳۹۷ مشتریان می توانند برای ثبت نام به نمایندگی های این شرکت مراجعه کنند.

مدیران 777 مدیران 777

بر اساس طرح پیش فروش جدید کرمان موتور برای S5 اتوماتیک و اعلام قیمت مصرف برای آن، شاهد آن هستیم که با توجه به تغییرات جدید تخصیص ارز به خودروسازان، بهای تمام شده ی این کراس اوور ۲۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. همچنین کرمان موتور برای مشتریانی که در این طرح از پیش فروش نقدی استفاده نمایند، با توجه به شرایط زیر یک و دو میلیون تومان تخفیف را اعلام نموده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

شرایط فروش جک S5 اتوماتیک با افزایش قیمت اعلام شد

جک S5 اتوماتیک یکی از پرفروش ترین کراس اوورهای بازار ایران است و توانسته در در سال های اخیر فروش بالایی را برای کرمان موتور داشته باشد. پیشرانه ی توربو دو لیتری ۱۷۴ اسب بخار، جعبه دنده ی ۶ سرعته ی اتوماتیک دو کلاچه، سانروف، ۴ کیسه ی هوا، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، ترمز پارک برقی، سامانه ی حرکت در سراشیبی، کنترل حرکت در سربالایی، صندلی برقی راننده با حافظه تنظیمات، سنسور نور، استارت دکمه ای، مانیتور، سیستم تهویه ی اتوماتیک دوگانه، گرمکن صندلی های جلو و… از جمله ویژگی های جک S5 اتوماتیک به حساب می آید.


برای تماشای ویدیوی تست و بررسی جک S5 اتوماتیک می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.