سرقت دو کیا اسپورتیج از یک خانواده در یک ماه / این روزها بیش تر مواظب امنیت خودرو باشید

کیا اسپورتیج

ممکن است تاکنون این فکر را با خودتان کرده باشید که آدم بدشانسی در زندگی هستید، اما آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که هر دو خودروی شما را در یک ماه بدزدند؟ این اتفاقی است که دقیقاً برای یکی از ساکنان منطقه “Denver” رخ داده است! کسی که دو دستگاه «کیا اسپورتیج» در طول یک ماه از او به سرقت رفته است! او اکنون در فکر خرید سومین اتومبیل خود به سر می برد.

مدیران 777 مدیران 777

بنا به گفته های پلیس Denver، سرقت اتومبیل در این منطقه تا ۵۰ درصد افزایش یافته و تبدیل به تهدیدی بزرگ برای ساکنان آن جا شده است. خرید دو دستگاه کیا اسپورتیج می تواند به سال ها زمان نیاز داشته باشد، اما یک دزد محلی در Denver توانسته است این رؤیا را در طول چند هفته به واقعیت بدل کند! زمانی که اولین کیا اسپورتیج مدل ۲۰۱۸ متعلق به مالک مورد اشاره، به سرقت رفت، او اقدام به خرید دومین اسپورتیج ۲۰۱۸ خود کرد، اما خوشحالی ناشی از خرید دومین خودرو هم چندان دوام نیافت!

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

پلیس Denver افزایش سرقت خودرو در این منطقه را تحت تأثیر پندمی ویروس کووید ۱۹ می داند! این پندمی فشار اقتصادی بر شهروندان منطقه Denver را افزایش داده است. بنا به گزارش به دست آمده از سرویس CBS 4 Denver، آمار جرم و جنایت در بخش سرقت اتومبیل، از ۴.۲۴۸ دستگاه در سال ۲۰۱۹ به ۶.۳۹۴ دستگاه در ۲۰۲۰ رسیده است! براساس اطلاعات منتشرشده، بیش ترین آمار خودروهای دزدیده شده در Denver متعلق به تراک های «فورد» و «شورولت»، محصولات «هوندا» و «سوبارو»، سواری های «هیوندای» و خودروهای «کیا» بوده است. در حال حاضر، این اطلاعات ممکن است ناقص باشند، اما این نکته خالی از لطف نیست که بسیاری از خودروهای نام برده در فهرست سرقتی ترین اتومبیل ها، از پرفروش ترین خودروهای بازار آمریکا هستند!

بنابراین بهتر است مالکان این خودروها بیش تر مواظب امنیت اتومبیل خود باشند و صرفاً به محبوبیت و فروش بالای محصولی که خریده اند دل خوش نکنند. در همین راستا باید نکاتی را پیرامون نگه داری امن از خودرو یادآوری کنیم. همیشه پیش از ترک خودرو، از قفل بودن تمام درها اطمینان حاصل کنید. خودرو را در محلی امن پارک کنید و تمام اشیای قیمتی که ممکن است به تحریک سارق برای دستبرد زدن به خودرو منجر شوند را از کابین خارج کنید. پلیس Denver همچنین مالکان خودروها را به استفاده از قفل میله ای فرمان توصیه می دهد. اگر این پروتکل ها را در پارک و نگه داری از خودرو رعایت کنید، احتمال در امان ماندن اتومبیل شما از خطر سرقت بسیار بالا می رود.

سپهر عظیمی

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.