رنو کپچر ۲۰۲۰ معرفی شد + ویدیو

رنو کپچر 2020
پس از انتشار چندین عکس جاسوسی و بدون انتشار حتا یک تیزر رسمی، «رنو کپچر» جدید سرانجام معرفی شد. کپچر جدید با ابعاد بزرگ تر و طراحی الهام گرفته از رنو کلیو سوپرمینی رونمایی شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

رنو کپچر ۲۰۲۰ بر پایه پلتفرم CMF-B ساخته شده و ۸۵ درصد قطعه های استفاده شده در این خودرو نسبت به مدل قبلی، جدید هستند. افزون بر این، رنو کپچر جدید سبک تر، آیرودینامیک تر، کم سر و صداتر و کارآمدتر از همیشه است.
رنو کپچر 2020
مدل جدید رنو کپچر از مدل کنونی ۱۱ سانتی متر بلندتر است. در نتیجه فاصله طولی بین محورها هم به اندازه ۲ سانتی متر افزایش پیدا کرده است. با توجه به تریم های درنظر گرفته شده، کپچر جدید رینگ های ۱۸ اینچی دارد و چراغ های LED برای قسمت جلو و عقب خودرو درنظر گرفته شده است. هنگام عرضه، ۱۱ رنگ بدنه، ۴ رنگ سقف و ۳ پکیج شخصی سازی برای کپچر موجود خواهد بود.
رنو کپچر 2020
در نتیجه ۹۰ ترکیب رنگ مختلف برای کپچر موجود است که به گفته «رنو» این مسئله در سگمنت این خودرو بی سابقه محسوب می شود. همانند بیش تر خودروهای رنو، چراغ های C شکل در قسمت جلو دیده می شوند و با سپر خودرو هماهنگی دارند. جلوپنجره کرومی هم در بهبود ظاهر کپچر نقش بسزایی ایفا می کند. سان روف و روف رک هم برای این خودرو به صورت سفارشی موجود خواهد بود.
رنو کپچر 2020
اگر پیش از این کابین رنو کلیو را دیده باشید، کابین رنو کپچر جدید چندان تفاوتی با کلیو ندارد. یک نمایش گر عمودی بزرگ در قسمت میانی پنل قرار گرفته و چند دکمه در زیر نمایش گر برای کنترل عملکرد های مختلف، نصب شده است.
رنو کپچر 2020
تنها تفاوت کلیو و کپچر، محل قرارگیری شیفتر دنده در کپچر است که کمی بالاتر آمده تا از نظر ارگونومی، بهینه باشد. بدین ترتیب با فضای باز شده در کنسول وسط، خریدارن می توانند سیستم شارژ وایرلس را برای خودرو سفارش بدهند. فضای بار رنو کپچر جدید به ۵۳۶ لیتر می رسد که به گفته رنو، بیش ترین میزان در کلاس خود محسوب می شود.
رنو کپچر 2020
۲۷ لیتر فضا در تاقچه عقب موجود است. سیستم صوتی آپشنال Bose از یک ساب ووفر بهره می برد که برای جلوگیری از کاهش فضای بار، در قسمت راست صندوق به صورت یکپارچه قرار گرفته است. در بحث فنی، رنو کپچر جدید با پیشرانه های ۱ لیتری و ۱.۳ لیتری بنزینی عرضه می شود که بین ۱۰۰ تا ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۱۶۰ تا ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
رنو کپچر 2020
طرف داران پیشرانه های دیزلی هم دو انتخاب پیشرانه ۱.۵ لیتری dCi با ۹۵ و ۱۱۵ اسب بخار قدرت را پیش رو دارند. با توجه به پیشرانه انتخابی، دو انتخاب جعبه دنده دستی ۵ دنده و ۶ دنده به همراه دوکلاچه ۷ دنده اتوماتیک موجود خواهد بود. مهم تر از همه، رنو کپچر از سال ۲۰۲۰ از پیشرانه هیبریدی بهره خواهد برد که توانایی پیمودن مسافت ۴۵ کیلومتر را در حالت انتقال قدرت به وسیله موتور الکتریکی را دارا است.
رنو کپچر 2020
در بحث سیستم های ایمنی هوشمند، رنو کپچر از سیستم هایی همچون شناسایی تابلوهای ترافیکی به همراه هشدار سرعت، ترمز اضطراری خودکار، کروزکنترل به همراه محدودکننده سرعت، چراغ های LED به همراه روشنایی نور بالا، کروزکنترل فعال در
ترافیک ها، هشدار خروج از خط، دوربین پارک ۳۶۰ درجه و راهنمای ماندن در مسیر بهره می برد.


نمایش گر داخلی در سه انتخاب ۷ اینچی، ۷ اینچی با ردیاب و ۹.۳ اینچی با ردیاب قابل سفارش است. تمامی این نمایش گرها با فن آوری اندروید اتو و اپل کارپلی هماهنگی دارند. رنو کپچر جدید عضوی از خانواده Drive the Future رنو محسوب می شود و برای نخستین بار در کشور چین هم ساخته می شود.

پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1، Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.