درگ دیدنی بین سه هاچ بک اسپرت + ویدیو

درگ دیدنی بین سه هاچ بک اسپرت

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

اگرچه امسال هاچ بک های هیجان انگیز بسیاری معرفی شدند، اما همچنان برای بسیاری سوال است که ” هوندا ” چه گونه می خواهد با کمک سیویک R و با استفاده از توربو شارژر از پس رقیب ها بر آید؟!

اکنون CTR ( Civic-Type-R ) از یک ویرایش اسپرت معمولی به هاچ بکی دیفرانسیل جلو با شخصیتی قابل احترام تبدیل شده است. هدف این ویدیوی درگ، مشخص کردن برنده نیست، بلکه می خواهد نشان دهد دو خودروی دیگر تا چه اندازه از محصول جذاب هوندا عقب می افتند!

درگ دیدنی بین سه هاچ بک اسپرت

نسخه اروپایی هوندا CTR، توانایی تولید ۳۲۰ اسب بخار قدرت را دارد. در حالی که دو رقیب دیگر، فقط اندکی کم توان تر از آن ظاهر می شوند، اما تازه وارد این جمع، هیوندای i30N است که به وضوح برای لذت بردن از رانندگی ساخته شده است. ۲۷۵ اسب بخار، هدیه تیم N-Performance به هیوندای است که برای یک پیشرانه ۲٫۰ لیتری، فوق العاده به نظر می رسد.

در همین حال، مگان RS نیز برای ایفای نقش در این رقابت، همه چیز دارد. ” رنو ” با تجربه موفقی که از کلیو RS به دست آورد، تصمیم گرفت آن را در قالب خودرویی بزرگ تر همچون مگان تکرار کند. مگان RS جدید سنگین تر از نسل قبل است، پیشرانه کوچک تری دارد و تنها به شکل پنج در تولید می شود. ” تاپ گیر ” را می توان منبعی موثق برای برگزاری چنین مسابقه ای دانست.

درگ دیدنی بین سه هاچ بک اسپرت

از همان ابتدای ویدیو، سازندگان آن باور داشتند که سیویک تایپ R برنده نهایی است. این ویدیو را می توان در رده کلیپ های کوتاه تأثیرگذار دسته بندی کرد. ویدیوهایی که اتلاف وقت در آن ها اتفاق نمی افتد و مستقیم به سراغ اصل مطلب می روند. با این حال ممکن است از نظر فنی اطلاعات چندانی به دانسته های شما اضافه نکنند. آن ها هیچ گاه به ما نگفتند که اگر تست یک بار دیگر تکرار شود، نتیجه چه تغییری می کند. هر چند در نهایت ممکن است جای رنو و هیوندای جا به جا شود و طرفداران هوندا نباید نگران باشند!

درگ دیدنی بین سه هاچ بک اسپرت

لئون کوپرا R با موتور ۳۱۰ اسب بخاری نیز دیگر رقیب موجود در این کلاس است. این خودرو رقابت در درگ ۴۰۰ متر با سیویک را دو ماه پیش تجربه کرد. شما همچنین می توانید نگاهی به موشک زمینی گلف GTI داشته باشید! هاچ بکی داغ با سیستم چهار چرخ متحرک فعال! اگر شما پیشرانه های حجیم را می پسندید، می توانید منتظر فوکوس ST بمانید، خودرویی که با موتور ۲٫۳ لیتری توربو از سال آینده وارد بازار می شود.

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.