خط تولید مستقل ” ریگان خودرو ” افتتاح شد + تصاویر

خط تولید مستقل " ریگان خودرو " افتتاح شد + تصاویر
شرکت خودروسازی ریگان خودرو که به عنوان زیر مجموعه ی گروه کرمان خودرو به حساب می آید، به تازگی دارای کارخانه ی تولید محصولات شده و دیگر لازم نیست تا به خودروهای کوپا T210 را در خط تولید شرکت های دیگر مونتاژ کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بر اساس تصاویر ارسالی، خط تولید ریگان خودرو فعلا در فاز ابتدایی به بهره برده داری رسیده و با توجه به آنچه که در تصاویر معلوم است، هنوز فاز عملیاتی این کارخانه آغاز نشده است. اما راه اندازی خط تولید مستقل ریگان خودرو می تواند این نوید را به مشتریان کوپا T210 بدهد که در سال آینده این خودروساز بخش خصوصی فعالیت بهتری را در راستای افزایش تولید خواهد داشت و می تواند با تاخیر کمتری محصولات مونتاژی اش را در اختیار مالکان بگذارد.
شرکت ریگان خودرو در حال حاضر در بحث فروش، تولید و خدمات پس از فروش شرکایی چون ” شهر خودرو ” و ” سناباد خودرو ” را دارد و به احتمال زیاد در سال آینده می تواند تا حدی به برنامه های خود نزدیک تر شود.
پیش از این ریگان خودرو تولید کوپا T210 را در تیپ های مختلف به خودروسازان راین سپرده بود و از این پس خود مسئول تولید این کراس اوور لوکس چینی خواهد بود.


کوپا T210 به پیشرانه ی ۱٫۵ لیتری توربو ۱۵۰ اسب بخار و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است. جعبه دنده ی ۶ سرعته ی اتوماتیک این خودرو توان آن را به چرخ های جلو می رساند. در نسخه ی فلگشیپ T210 امکاناتی نظیر شش کیسه ی هوای ۱۰ نقطه ای، تریم داخلی چرم، سقف پانارومیک، صفحه آمپر تمام دیجیتال، صندلی برقی جلو، گرمکن صندلی های جلو، تنظیم صندلی شاگرد از عقب، درب صندوق برقی، سنسور نور و باران، کروزکنترل، کالیبراسیون اتوماتیک چراغ های جلو، تنظیم حالت رانندگی و قابلیت شخصی سازی خودرو، چراغشوی، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار خطی و نقطه کور، سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک، آینه ی حساس به نور، شارژ بدون سیم تلفن همراه، سامانه ی PM2.5، ترمز پارک برقی و اتوهلد، سیستم کنترل پایداری الکتریکی و… وجود دارد.

پایگاه خبری اسب بخار
تصاویر کارخانه: ارسالی مخاطبان

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.