تویوتا یاریس هاچبک ۲۰۲۰ معرفی شد

تویوتا یاریس هاچبک 2020 معرفی شد
کمپانی تویوتا که در سال ۲۰۱۶، یاریس سدان را با همکاری کمپانی مزدا و بر مبنای مزدا۲ به بازار جهانی عرضه کرده بود، حال نسخه هاچبک این خودروی کلاس B را معرفی کرده است. تویوتا یاریس سدان با مدل ۲۰۱۹ با فیس لیفت اندکی همراه بود که این تغییرات نیز در بخش هایی از یاریس هاچبک ۲۰۲۰ دیده می شود.

مدیران 777 مدیران 777

با توجه به اعلام شرکت سازنده، ابتدا یاریس هاچبک جدید به بازار آمریکا عرضه خواهد شد و سپس در کشورهای دیگر به فروش می رسد. این خودرو در مشارکت با مزدا پدید آمده و در اصل مزدا۲ و یاریس نسل چهارم از یک اصول و ساختار پیروی می کنند. شباهت بیش از اندازه فضای کابین، ابعاد، برخی خطوط بدنه و… برای هر کسی تشخیص پلتفرم یکسان را میان مزدا۲ و یاریس آسان می کند.
تویوتا یاریس جدید به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۱۰۶ اسب بخار و ۱۳۹ نیوتن متر گشتاور مجهز است که توان آن از راه جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک و یا دستی به چرخ های جلو منتقل می شود.
تویوتا یاریس هاچبک 2020 معرفی شد
تویوتا یاریس نسل جدید در تیپ های مختلف به بازار جهانی ورود پیدا کرده و مشتریان می توانند آن را با امکانات مختلف خریداری کنند. تویوتا یاریس هاچبک و سدان فول آپشن به امکاناتی نظیر نمایشگر لمسی، دوربین عقب، سنسور نور و باران، رادار خطی، رادار نقطه کور، سیستم پیشگیری از تصادف، سیستم تهویه اتوماتیک، گرمکن صندلی های جلو، کروز کنترل، تنظیم حالت رانندگی، استارت دکمه ای، آینه های تاشو برقی، کامپیوتر سفر، سیستم کنترل پایداری، سنسور فشار باد لاستیک، شش کیسه هوا و… مجهز است.
تویوتا یاریس هاچبک 2020 معرفی شد

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.