تصاویر جاسوسی ب ام و سری ۱ جدید منتشر شد

تصاویر جاسوسی ب ام و سری 1 جدید منتشر شد
به تازگی رسانه های خارجی، تصاویر مختلفی از نمونه استتار شده ب ام و سری ۱ جدید منتشر کرده اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بر اساس اطلاعات موجود، به احتمال زیاد نسل جدید ب ام و سری ۱ دیگر دیفرانسیل عقب نخواهد بود و این هاچبک اسپرت نیز به خودرویی با چرخ های محرک جلو تبدیل می شود. همچنین حضور برخی پیشرانه برای نسل جدید سری ۱ تا حد زیادی قطعی شده و شاید نمونه هیبریدی هم برای این خودروی کوچک در نظر گرفته شود.
ب ام و سری ۱ جدید که قرار است در نمایشگاه فرانکفورد ۲۰۱۹ رونمایی شود، در حال حاضر آخرین مراحل تست های فنی خود را می گذراند و جالب است که تصاویر واضحی از کابین این هاچبک آلمانی نیز در فضای مجازی وجود دارد. ب ام و سری ۱ جدید در نمونه های پایه با پیشرانه ۱٫۵ لیتری سه سیلندر توربو عرضه خواهد شد که حدود ۱۳۸ اسب بخار قدرت تولید می کند. همچنین در صورت عرضه نمونه هیبریدی برای این نسخه، می توان توقع قدرتی حدود ۲۲۰ اسب بخار را برای این خودرو داشت. نمونه قدرتمند ب ام و سری ۱ که احتمالا با نام ۱۳۵i معرفی می شود، به پیشرانه دو لیتری توربویی مجهز خواهد شد که قدرتی فراتر از ۳۰۰ اسب بخار را به صورت استاندارد برای این هاچبک دوست داشتنی فراهم سازد. با توجه به تغییرات فنی گسترده برای سری ۱ جدید، حضور جعبه دنده ۷ سرعته و ۸ سرعته دو کلاچه در برخی نسخه های بنزینی و دیزلی آن به چشم می خورد.
تصاویر مربوط به کابین ب ام و سری ۱ نسل جدید هم خبر از این می دهند که کاملا سیاست طراحی یک پارچه محصولات این کمپانی آلمانی در کوچکترین فرزند این نشان باواریایی نیز رعایت شده و نمادها و خطوط طراحی مشابه به اتاق های دیگر ب ام و در آن دیده می شود.


پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.