تست درایو محصولات مدیران خودرو با حضور مشتریان و نمایندگی ها برگزار شد

تست درایو محصولات مدیران خودرو با حضور مشتریان و نمایندگی ها برگزار شد
شرکت خودروسازی مدیران خودرو پنج شنبه ی گذشته، در راستای رعایت مسائل مرتبط به مشتری مداری تست درایوی را با حضور مشتریان و علاقه مندان به خرید خودروهای ام وی ام در پیست کارتینگ آزادی برگزار کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در این مراسم شرکت مدیران خودرو برای مشتریان حاضر شرایط ویژه و تسهیلاتی متفاوت را در نظر گرفته بود و از سویی با برگزاری قرعه کشی های مختلفی جوایز نفیسی را به حاضرین اعطا کرد. برنامه ی تست درایو محصولات ام وی ام ۳۱۵h، X22 و X33S در شرایط آب و هوای بارانی برگزار شد و مشتریان توانستند تا این خودروها را بیشتر از گذشته به چالش بکشند. همچنین حضور ام وی ام X22 آپشنال که چند وقتی است با سیستم کنترل پایداری به بازار عرضه می شود، باعث شد تا حاضرین در این تست درایو بتوانند درک مناسبی از عملکرد این قابلیت ایمنی در شرایط لغزنده ی جاده به دست آورند.
تست درایو روز پنج شنبه ی مدیران خودرو در فضای گرم و صمیمی برگزار شد و مشتریان توانستند ارتباط خوبی را مدیران این شرکت و نمایندگی های آن برقرار کنند و برخی ابهامات را نیز بر طرف کنند. این مراسم از ساعت ۱۰ تا ۱۵ برگزار گردید و ابتدای آن ضیافت صبحانه نیز برپا شد.
برنامه ی همایش روز گذشته ی مدیران خودرو باعث شد تا نمایندگی های این شرکت فروش خوبی را برای محصولات مختلف ام وی ام داشته باشند. زیرا مشتریان قبل از خرید این امکان را داشتند تا با خودروهای مورد نظر خود رانندگی کنند و به مسائل فنی این خودروها آشنا شوند. همچنین حضور کارشناسان فنی و خدمات پس از فروش در این مراسم باعث شده بود تا مشتریان قبل از خرید نسبت به هزینه های جاری خودروهای خود آگاه شوند.
وقتی با چند نفر از این مشتریان صحبت می کردیم، برگزاری تست درایو قبل از خرید خودرو را دلیلی برای انتخاب محصولات ام وی ام می دانستند. زیرا رقبای محصولات ام وی ام در حال حاضر هیگونه برنامه ی آشنایی با خودرو پیش از خرید را ندارند و در حال حاضر تنها مدیران خودرو این امکان را برای مشتریان خود فراهم می کند تا بتوانند پیش از خرید تجربه ای عملی را با خودروهای ام وی ام به دست آورند.


روابط عمومی شرکت مدیران خودرو

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.