بایک X25؛ رقیب مهجور کراس اوورهای کوچک

بایک X25؛ رقیب مهجور کراس اوورهای کوچک
بایک X25 که محصول مونتاژی دیار خودرو و بایک ایرانیان شناخته می شود، در روزهای گذشته به واسطه ی حضور نماینده ی اصفهان شرکت سازنده به نمایشگاه خودروی این شهر آمد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

بر اساس اطلاعات فروش موجود در نمایشگاه خودروی اصفهان ۹۷، بایک X25 دنده ای قیمت ۹۵ میلیون تومان را داشت و نمونه ی اتوماتیک آن ۱۲۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود. این هاچبک کراس و یا کراس اوور کوچک گارانتی ۱۰۰ هزار کیلومتر و یا ۴ سال را دارد و با خودروهایی چون ام وی ام X22، رنو ساندرو استپ وی، چانگان CS35 و… رقابت می کند.
بایک X25 در نمونه ی اتوماتیک به امکاناتی نظیر سانروف، شش کیسه ی هوای ۱۰ نقطه ای، تریم داخلی چرم مصنوعی (دو رنگ سفارشی)، سیستم تهویه الکتریکی دستی، فرمان کمکی برقی، مانیتور، سنسور و دوربین عقب، سنسور نور و باران، کامپیوتر سفر، کروز کنترل و… مجهز است.
با اینکه بایک X25 در بحث مجموع امکانات نسبت به رقبای هم قیمت و هم تراز خود سرتر است، اما می بینیم که به خاطر عدم معرفی درست این خودروی مونتاژ داخل و نامشخص بودن وضعیت خدمات پس از فروش آن، بسیاری از مشتریان کراس اوورهای کوچک حاضر هستند که خودروهایی گرانتر و با امکانات کمتر از X25 را خریداری کنند. جالب است بدانید که حتی بایک ایرانیان و دیار خودرو هیچ وبسایتی را برای کسب اطلاعات در خصوص محصولات خود معرفی نمی کنند و نمی توانید در فضای مجازی، اطلاعات رسمی را از فروش این خودرو به دست آورید.


پایگاه خبری اسب بخار
عکس ها: عرفان حمیدی

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.