ایمنی جک S5 دوباره مورد بررسی قرار گرفت + ویدیو جدید تست تصادف

ایمنی جک S5 دوباره مورد بررسی قرار گرفت + ویدیو جدید تست تصادف
“آیدیادا” یک شرکت مهندسی و تست فنی خودروها است که چندی پیش در همکاری با کمپانی جک چین، تست فنی و عملکرد ایمنی جک S5 را مورد بررسی قرار داد.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار؛ این مرکز تست های خود را بر مبنای اصول یورو انکپ انجام می دهد و به عنوان یکی از شرکت های تابعه این استاندارد است. آیدیادا نیز در کنار ۶ مرکز دیگر در اروپا تست های یورو انکپ را برای خودروسازان مختلف انجام می دهند. در حال حاضر تسلا، ب ام و و برخی برندهای مطرح دیگر با این شرکت مهندسی قرارداد همکاری بلند مدت دارند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

با اینکه پیش از این، کمپانی جک در زمان معرفی S5 تست های تصادف این خودرو را در موسساتی چون C-Ncap انجام داده بود، با این حال سعی داشت تا با سنجیدن مجدد این خودرو، میزان انطباق جک S5 با استاداردهای روزها را به سنجد. جالب است بدانید که اصول اکثر تست های تصادف در تمام دنیا ثابت است و تنها در بحث اندازه گیری امتیازدهی تا حدی با هم متفاوت عمل می کنند.
حال آیدیادا که یک شرکت اسپانیایی است، بعد از گذشت چند ماه نتایج این تست ها را به صورت عمومی منتشر کرده و بدیهی است که جک در این روزها می خواهد از این نتایج برای به دست آوردن اعتماد مشتریان جدید خود استفاده کند. در همین راستا شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده ی رسمی جک چین، ویدیوی تست آیدیادا را ترجمه کرده و با اضافه کردن برخی توضیحات، عملکرد قابل قبول جک S5 را در معرض دید مشتریان و مخاطبان خود قرار داده است.
جک S5 در بازار ایران با نسخه های دنده ای و اتوماتیک عرضه شده است. نمونه ی اتوماتیک این خودرو از نظر امکانات ایمنی قویتر بوده و همچنین امکانات رفاهی بیشتری را هم دارد. از سال ۱۳۹۵ با حضور نسخه ی اتوماتیک جک S5، بازار این کراس اوور چینی مونتاژ داخل دوباره قوت گرفت و باعث شد تا همچنان این محصول کرمان موتور به عنوان پرفروش ترین کراس اوور بازار ایران شناخته شود.
شما مخاطبان اسب بخار می توانید ویدیو تست و بررسی جک S5 اتوماتیک را با کلیک بر روی لینک تماشا نمایید.

ویدیو ارسال شده از روابط عمومی کرمان موتور

۵ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.