انتشار تصاویر نسخه شوتینگ بریک رولزرویس Wraith

انتشار تصاویر نسخه شوتینگ بریک رولزرویس Wraith

پس از انتشار تصاویر جاسوسی از نسخه «شوتینگ بریک رولزرویس Wraith» حالا تصویر این خودرو بدون پوشش استتاری در یک اکانت در اینستاگرام منتشر شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در مقایسه با نسخه کوپه Wraith، اصلاحاتی را در طراحی سقف نمونه شوتینگ بریک این خودرو می بینیم که این خودروی دودر را به یک شوتینگ بریک تجملاتی تبدیل می کند. تغییرات در سقف باعث شده در طراحی شیشه های کناری هم تغییر داشته باشیم و این شیشه ها طراحی منحنی تری به خود بگیرند تا ظاهری هاچ بک در عقب این خودرو به وجود آید. به غیر از تغییرات در شیب سقف و دادن فرم کلی شوتینگ بریک به این خودرو، ظاهر این نسخه از رولزرویس دقیقاً مشابه مدل “Wraith” است و همان طراحی را در چراغ ها و جلوپنجره می بینیم.

انتشار تصاویر نسخه شوتینگ بریک رولزرویس Wraith

احتمال می رود نسخه شوتینگ بریک رولزرویس Wraith با همان موتور ۶٫۶ لیتری V12 تولید شود که توان تولید ۶۲۵ اسب بخار قدرت و ۸۲۰ نیوتن متر گشتاور را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل خواهد شد.

در مقایسه با تصاویر جاسوسی‌ای که پیش تر منتشر شده بود، تغییراتی را در طراحی می بینیم. برای مثال، در حاشیه چراغ های عقب نواری کرومی رنگ دیده می شود که در نمونه ای که قبل تر عکس برداری شده بود این نوار وجود نداشت. همچنین محل قرارگیری اگزوزها هم در این نمونه تغییر کرده و به گوشه سپر رفته است.

هنوز مشخص نیست نسخه شوتینگ بریک رولزرویس Wraith چه زمان رونمایی می شود و بیش تر توجهات در حال حاضر متمرکز بر رونمایی چند روز آینده نسخه «گوست» جدید است. احتمال داده می شود که نمونه عکاسی شده متعلق به یکی از مشتریان ثروتمند این کمپانی باشد که به صورت سفارشی تولید شده است، چراکه احتمالاً تقاضای زیادی برای خودروی فوق لوکسی مثل رولزرویس در این کلاس وجود نخواهد داشت و به نظر نمی رسد تولید این خودرو در خط تولید «رولزرویس» (با تولید محدود و زمان بر) به صورت جدی دنبال شود.

انتشار تصاویر نسخه شوتینگ بریک رولزرویس Wraith

در سال ۲۰۱۳ بود که کمپانی از کوپه جدید خود با نام Wraith رونمایی کرد. این مدل به احترام Wraith اصلی، که از سال ۱۹۳۸ تا ۱۹۳۹ تولید می‌شد، نام گذاری شد. موتور ۱۲ سیلندر خورجینی ۶٫۶ لیتری با جعبه دنده  8 سرعته اتوماتیک این غول زیبای انگلیسی را در عرض ۴٫۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند، پس این خودرو سریع ترین عضو خانواده لوکس رولزرویس است و انتظار می رود عملکرد فنی خوبی را در نمونه شوتینگ بریک هم داشته باشیم.

محمدرضا پاداش

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.