احتمال حضور میک شوماخر در فصل آتی فرمول 1

 میک شوماخر

«میک شوماخر»، پیشتاز کنونی رقابت های فرمول ۲ به عنوان یکی از گزینه های مدنظر تیم فرمول ۱ «هاس» در فصل آینده شناخته می شود.

مدیران 777 مدیران 777

«لوئیس همیلتون» در جریان رقابت فرمول ۱ پورتیمائو در پرتغال موفق به شکست رکورد «مایکل شوماخر» شد. شوماخرِ افسانه ای تا پیش از این با ۹۱ پیروزی در مسابقات فرمول ۱ رکورددار این عنوان بود، اما حالا همیلتون با دستیابی به ۹۲ پیروزی در این رقابت ها رکورد جاودانه ای را به نام خود ثبت کرد. با این وجود، این پایان نام خانواده شوماخر نخواهد بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
 میک شوماخر

 میک شوماخر جوان، پسر مایکل شوماخر قهرمان اسطوره ای فرمول ۱، هم‌اکنون پیشتاز رقابت های فرمول ۲ است. به عقیده بسیاری از کارشناسان، او گزینه مناسبی برای حضور در رقابت های فرمول ۱ فصل جاری است. از آن جایی که «کوین مگنوسن» و «رومن گروژان»، به عنوان دو راننده تیم هاس، در سال آینده در این تیم حضور نخواهند یافت، میک شوماخر به عنوان یکی از جانشین های احتمالی صندلی تیم هاس شناخته می شود.

 میک شوماخر فرمول 1

 تیم هاس تاکنون چند راننده را برای انتخاب در رقابت های فصل آتی درنظر گرفته است که از جمله آن ها می توان به «سرجیو پرز»، راننده کنونی تیم «ریسینگ پوینت» و «نیکیتا مزپین» از رانندگان فرمول ۲ اشاره کرد. سرجیو پرز پیش از این، صندلی ریسینگ پوینت در فصل آینده را از دست داده و «سباستین فتل» جانشین وی شده است. میک شوماخر، پسر قهرمان هفت دوره رقابت های فرمول ۱، اکنون عضو تیم رانندگان جوان «فراری» است. پیش از این، شایعاتی مبنی بر حضور وی در تیم «آلفارومئو» نیز شنیده شده بود، اما این تیم به صورت رسمی اعلام کرد که هر دو راننده خود، «کیمی رایکوننِ» کارکشته و «آنتونیو جیوویناتزیِ» جوان را برای فصل آینده حفظ خواهد کرد.

 میک شوماخر

«رومن گروژان» از سال ۲۰۱۶ در تیم هاس حضور داشت و در این دوره، به بهترین مقام چهارمی در سال ۲۰۱۸ دست یافت. اکنون آینده این راننده فرانسوی در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. به گفته گروژان، او به بازگشت در رقابت های استقامتی و همکاری با تیم پژو علاقه مند است. کوین مگنوسن به عنوان دیگر راننده تیم هاس نیز از سال ۲۰۱۷ تاکنون در این تیم حضور داشته و به بهترین مقام پنجمی با این تیم دست یافته است.

ارشیا شیخ الاسلامی

پایگاه خبری اسب بخار

منبع: Autocar

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.