آغاز انتشار فصل ششم اسب بخار

فصل ششم اسب بخار

بالاخره بعد از مدت ها، ضبط قسمت های مختلف فصل جدید «اسب بخار» آغاز شد. شیوع کرونا، حواشی صنعت خودرو و تغییر گسترده در ساختار تولید برنامه های اسب بخار باعث شد تا انتشار فصل ششم مستندهای تصویری این رسانه نسبت به سال های گذشته با تاخیر انجام شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، فصل ششم اسب بخار شامل ۱۲ قسمت خواهد بود که مانند گذشته، به صورت دو هفته یک بار منتشر می شود. اولین قسمت از فصل ششم ویدیوهای این رسانه پنج شنبه (۱۰ مهر ۱۳۹۹) راس ساعت ۲۱ از بسترهای پخش نمایش خانگی و فضای مجازی، در اختیار مخاطبان و بینندگان خواهد بود.

در فصل جدید مستندهای اسب بخار ساختار برنامه تا حد زیادی تغییر کرده و آیتم های جدیدی به هر قسمت اضافه شده است. در هر کدام از قسمت های فصل ششم اسب بخار مسائل و مباحث مختلفی بررسی می شود و با توجه به حساسیت های ایجاد شده نسبت به صنعت و بازار خودرو، به اتفاقات روز این حوزه خبری به صورت ویژه در برنامه پرداخته خواهد شد.

به رسم پنج فصل قبلی اسب بخار، همچنان تست و بررسی خودروها در اولویت فعالیت این تیم رسانه ای بوده و برای همین در قسمت اول فصل ششم اسب بخار، دنا پلاس توربو اتوماتیک، مورد تست و بررسی قرار گرفته است. در این قسمت که دهم مهر ماه منتشر می شود، به رویدادهای اخیر بازار و صنعت خودرو پرداخته شده و برخی سوالات و چالش های مخاطبان اسب بخار به بخش های ویژه تصویری تبدیل گردیده است.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.