هن تنگ X8 به عرضه نزدیک شد

هن تنگ X8 به عرضه نزدیک شد
در روزهای گذشته رسانه های خودرویی چین، تصاویر مختلفی از هن تنگ X8 را منتشر کرده اند و گویا قرار است که این کمپانی تازه تاسیس چینی، لوکس ترین شاسی بلند خود را در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۹ معرفی کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

پیش از این، در ماه های گذشته کمپانی هن تنگ، پیش نمایش هایی را برای X8 در نظر گرفته بود و در مراسم های خصوصی مختلف، این شاسی بلند بزرگ در معرض دید مهمانان قرار داده بود. بر اساس اطلاعات موجود، این بار هم هن تنگ با استفاده از دانش فنی گروه زوتی محصول جدیدش را برای بازارهای هدف آماده کرده و الگوهای مختلف طراحی را بر روی X8 پیاده کرده است. اگر به کابین هن تنگ X8 دقت کنید، نمادهایی از خودروهای دی اس و مرسدس بنز در آن دیده می شود. در بحث طراحی بیرونی تا حدی تشخیص الگوی طراحی این خودرو سخت است. اما به گفته رسانه های چینی، هن تنگ X8 در بخش جلو شباهت هایی به خودروهای لوکس گروه گریت وال دارد و از سویی عقب آن نیز با سلیقه سبک آمریکایی هم خوانی پیدا کرده است.
طبق اطلاعات موجود، هنوز نمی توان به صورت رسمی سامانه فنی X8 را اعلام کرد. اما آن طور که از جانب برخی منابع خبری اعلام می شود، هن تنگ X8 به پیشرانه دو لیتری توربو GDi با توانی بیش از ۲۲۰ اسب بخار و گشتاور فراتر از ۳۳۰ نیوتن متر عرضه می شود و جعبه دنده ۸ سرعته AT نیز بر روی آن نصب خواهد شد. به احتمال زیاد، بزرگترین شاسی بلند و کراس اوور هن تنگ قابلیت انتقال قدرت را به هر چهار چرخ در نمونه های سفارشی دارد و از سویی امکان معرفی نمونه الکتریکی آن هم از جانب رسانه های شرقی داده می شود.
وجود امکاناتی نظیر سقف پانارومیک، تریم داخلی چرم، گرمکن صندلی های جلو و عقب، سیستم تهویه مستقل سه گانه، درب صندوق برقی، سردکن صندلی های جلو، صندلی های جلو برقی با حافظه تنظیمات راننده، ترمز پارک برقی، تنظیم حالت رانندگی، رادار نقطه کور، رادار خطی، سیستم پیشگیری از تصادف، کروز کنترل هوشمند و… در هن تنگ X8 وجود دارد.


پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.