امکان تست درایو کشنده X5000 آرین دیزل در نمایشگاه خودرو اصفهان

تست درایو کشنده X5000
تست درایو کشنده X5000

آرین دیزل با حضور در نمایشگاه خودرو اصفهان امکان تست درایو کشنده X5000 را نیز برای علاقه‌مندان به این نوع خودروها فراهم کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، نمایشگاه خودرو اصفهان با توجه به جایگاه صنعتی و اقتصادی این استان همواره برای خودروسازان تجاری یک رویداد ویژه تلقی شده است. این استان با توجه به جغرافیایی که در آن واقع شده است نقش ویژه ای در حمل و نقل کالا به نقاط مختلف کشور ایفا می کند؛ ضمن این که، حضور صنایع مختلف سنگین و سبک در این استان و نیاز به حمل و نقل از نظر فعالان این حوزه دور نمانده است، به نحوی که، علاوه بر وجود نمایندگی های پرقدرت از برندهای مختلف، نمایشگاه خودروی اصفهان نیز به یکی از رویدادهای مهم برای معرفی و رونمایی از دستاوردهای جدید در بخش تبدیل شده است.

آرین دیزل نیز با توجه به جایگاهی که در حوزه تولید خودروهای کاروتجاری به دست آورده است، با همکاری نماینده اصفهان (نمایندگی افتخاری) در این رویداد حضور پیدا خواهد کرد. در این نمایشگاه، علاقه‌مندان می توانند با حضور در غرفه آرین دیزل، از نزدیک با مشخصات فنی کامیونت جک با کاربری بالابر، کامیونت جک با کاربری آتش نشانی، کامیون کمپرسی X5000 D شک موتو، کمپرسی X5000 L شک موتو و کشنده X5000 شک موتو آشنا شوند؛ ضمن این که، در این نمایشگاه به همکاری و تلاش نماینده آرین دیزل در اصفهان (نمایندگی افتخاری) امکان تست درایو کشنده X5000 هم در این نمایشگاه فراهم شده است.

کشنده تک محور SHACMOTO X5000

کشنده تک محور SHACMOTO X5000 دارای مشخصات ابعادی (طول: ۶۳۵۰، عرض: ۲۵۵۰، ارتفاع: ۴۰۰۰) و (فاصله محوری: ۳۸۰۰mm، وزن کل شاسی بدون بار: ۶۸۸۶Kg) است. موتور این کشنده از مدل Cummins ISZ520 با استاندارد آلایندگی EURO 5 EEV استفاده می‌کند. توان موتور ۵۲۰ اسب بخار با سرعت ۱۹۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۲۴۶۰ نیوتن متر در محدوده ۱۱۰۰ تا ۱۳۰۰ دور در دقیقه است. حجم موتور این کشنده ۱۳ لیتر است. گیربکس این کشنده از نوع FAST F16JZ24 است، که ۱۶ دنده جلو و ۲ دنده عقب دارد و با سیستم تعویض دنده هوشمند اتوماتیک عمل می کند. سیستم ترمز این کشنده شامل سیستم ترمز دو مدار مستقل پنوماتیک است، که ترمزهای چرخ جلو و عقب دیسکی هستند. از سوپاپ های سیستم ترمز ساخت شرکت WABCO و مخازن ذخیره باد آلومینیومی استفاده می‌شود. همچنین این کشنده دارای سیستم ایمنی و کمک ترمزی مانند سیستم ترمز اضطراری AEBS، سیستم کنترل پایداری خودرو ESC، سیستم کنترل لغزش ASR و ترمز موتور برند JACOB، و سیستم هشدار انحراف از مسیر LDWS است.

ظرفیت مجاز فنی محور جلو این کشنده ۷.۵ تن و ظرفیت مجاز فنی محور عقب آن ۱۳ تن است. سیستم تعلیق جلو از نوع فنر پارابولیک به همراه کمک فنر هیدرولیک است و سیستم تعلیق عقب دارای ۴ بالن هوا با سیستم مدیریت هوشمند تنظیم ارتفاع ECAS به همراه میل موج‌گیر است.

۳.۷ امتیاز از ۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.