مرکز جدید معین خودرو در غرب تهران با گنجایش ۲ هزار دستگاه خودرو

امروز شرکت معین خودرو واردکننده تویوتا کرولا، هوندا وزل و هوندا eNS1 مرکز جدید خود را برای انبار خودروهای وارداتی، انجام PDI و سرعت بخشیدن به تحویل خودرو به مشتریان افتتاح کرد.

آریزو 8 آریزو 8

در دور جدید واردات خودرو یکی از شرکت های موفق را می بایست معین خودرو دانست. شرکتی که توانست کرولا را در تعداد قابل توجه وارد کشور کند و بیش از هزار دستگاه از این خودرو را در سامانه به فروش رساند. البته در کنار عملکرد درست شرکت معین خودرو، از محبوبیت تویوتا کرولا نیز نمی توان به سادگی گذر کرد.

مرکز جدید معین خودرو

معین خودرو امروز مرکز جدیدی را برای دپوی خودروهای وارداتی خود افتتاح کرد. این مرکز جدید، که در غرب تهران (بزرگراه لشگری) واقع شده است، با مساحتی زیاد ظرفیت و گنجایش دپوی ۲ هزار دستگاه خودرو را داراست. به این ترتیب، فرآیند PDI خودروها و آماده سازی آن ها برای تحویل آن ها به مشتریان سرعت بسیار بیش تری به خود خواهد گرفت.

پی دی آی (PDI) مخفف Pre Delivery Inspection به معنای بازرسی خودرو قبل از تحویل است که اهمیت زیادی در حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودرو دارد. روند PDI در واقع بررسی نهایی خودرو قبل از تحویل به مشتری برای اطمینان خاطر کامل به خریدار است. با افتتاح مرکز جدید معین خودرو با گنجایش بالا، از این پس روند PDI محصولات وارداتی این شرکت و تحویل آن ها به مشتری، سرعت بسیار بیش تری به خود خواهد گرفت.

محصولات وارداتی معین خودرو

از محصولات وارداتی معین خودرو می توان به تویوتا کرولا ۱.۲ توربو، تویوتا کرولا ۱.۵ تنفس طبیعی، تویوتا کرولا هیبریدی، تویوتا لوین هیبرید و بنزینی، هوندا وزل و هوندا eNS1 اشاره کرد. طبق شنیده ها این شرکت به زودی یک محصول وارداتی دیگر از برندی بسیار خوش‌نام و پرآوازه را نیز در سگمنت کراس اوورهای بزرگ به سبد محصولات خود اضافه خواهد کرد.

در حال حاضر، شاخص ترین محصول این شرکت را می توان کرولا توربو دانست. تویوتا کرولا وارداتی معین موتور دارای یک پیشرانه ۱۲۰۰ سی سی ۴ سیلندر توربوشارژ است‌. حداکثر قدرت این پیشرانه ۱۱۶ اسب بخار و بیشینه گشتاور آن ۱۸۵ نیوتن متر اعلام شده است. قدرت تولیدی توسط پیشرانه کرولا هم از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک CVT با تعویض مصنوعی ۱۰ سرعته به چرخ های جلوی این خودرو انتقال می یابد. حداکثر سرعت کرولا و مصرف سوخت آن هم به ترتیب ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت و ۵.۸۸ لیتر اعلام شده و ظرفیت مخزن سوخت این خودرو هم ۵۰ لیتر است. تعلیق جلوی کرولا از نوع مک فرسون و عقب مولتی لینک است.

تویوتا کرولا مدل ۲۰۲۳ دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۶۳۵، ۱۷۸۰ و ۱۴۵۵ میلی متر و فاصله محوری آن هم ۲۷۰۰ میلی متر است.

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی کرولای وارداتی توسط معین خودرو می توان به مواردی همچون کیسه هوای جلو و کناری و پرده ای، سیستم استارت، ترمز پارک برقی، ایزوفیکس، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم توزیع نیروی ترمز، سیستم کمکی ترمز، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم کمکی حفظ حرکت بین خطوط، سیستم ترمز فعال، اتو پارک، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، قفل مرکزی با ریموت، تنظیم چهار جهته فرمان، کروز کنترل تطبیقی، دوربین ثبت وقایع، سیستم رانندگی خودکار سطح دو، هدآپ دیسپلی، دی لایت، اتو لایت، مانیتور، بلوتوث، اپل کارپلی و… اشاره کرد.

قیمت فروش علی الحساب تویوتا کرولا ۱.۲ لیتری توربوشارژ معین خودرو در مبادی ورودی ۲ میلیارد تومان است.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.