اولین محصول شاکموتو در نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی شد

اولین محصول شاکموتو در نمایشگاه خودرو اصفهان
اولین محصول شاکموتو در نمایشگاه خودرو اصفهان

اولین محصول شاکموتو (shacmoto)، نماینده رسمی شاکمان چین به نام X 5000 در نمایشگاه خودروی اصفهان رونمایی شد.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، مدیر بازاریابی آرین دیزل با اشاره به این که اولین محصول شاکموتو با توجه به مشخصات فنی‌ای که دارد کاملاً از رقبای چینی خود متمایز است تصریح کرد: «به زودی و تا پایان سال دو محصول دیگر از شاکموتو رونمایی خواهد شد.»

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

مجتبی ضیایی ادامه داد: «محصولات آتی شاکموتو که به زودی عرضه خواهند شد یک کامیون باری و کمپرسی و برای سال آینده نیز برنامه های خاصی در نظر گرفته ایم که در زمان مقرر اعلام خواهد شد.»

وی درباره قیمت این محصول نیز گفت: «قیمت این خودرو با تحویل ۹۰ روزه در حدود 3 میلیارد و ۵۰۰ میلیون خواهد بود.»

مدیر بازاریابی آرین دیزل درباره داخلی سازی این محصول گفت: «کار با کمی بیش از ۱۱درصد آغاز شده است و در سال آینده براساس برنامه ریزی ها به بیش از ۲۰ درصد بالغ خواهد شد.»

وی در ادامه با اشاره به این که در حال حاضر ۲۲ نمایندگی داریم از برنامه های این شرکت برای گسترش شبکه نمایندگی ها خبر داد.

به گفته مدیر بازاریابی آرین دیزل، تنوع سبد آرین دیزل با اضافه شدن دو محصول دیگر از شاکموتو و کامیونت های جک بیش تر خواهد شد. بنابراین برای این که از یک سو، اطمینان خاطر مشتریان افزاش یابد و از سوی دیگر، بتوانیم تنوع جدید را پوشش بدهیم تا پایان سال ۵ نماینده دیگر به نمایندگی های ما افزوده خواهد شد. سال آینده نیز این برنامه با سرعت بیش تری ادامه خواهد یافت.

ضیایی در پایان با اشاره به تولید محصولات جدید جک بیان کرد: «همان طور که آرین دیزل برای اولین بار جک ۹ تن را وارد بازار کرد، به زودی جک ۱۲ تن را نیز عرضه خواهد کرد. تفاوت های این محصول نیز در زمان عرضه مشخص خواهند شد و می توان به جرئت بگویم که نسبت به سایر محصولات موجود در بازار حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.»

براساس این گزارش، کشنده شاکمان اولین محصول شرکت شاکموتو به عنوان برند جدید آرین دیزل است که به تازگی وارد بازار خودروهای سنگین شده است.

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.