استقبال خودروسازان خصوصی از نمایشگاه خودروی تهران 1401

استقبال خودروسازان خصوصی از نمایشگاه خودروی تهران 1401
استقبال خودروسازان خصوصی از نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۱

آن طور که گفته می شود، اکثر خودروسازان خصوصی برای حضور در نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۱ اعلام آمادگی کرده اند و می خواهند تا در اردیبهشت امسال، محصولات جدید و مونتاژی خود را به بازار معرفی کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، پیش از این قرار بود تا چهارمین دوره از نمایشگاه خودروی تهران (شهر آفتاب) در اواخر بهمن ۱۴۰۰ برگزار شود. اما افزایش آمار ابتلا به ویروس کرونا سبب شد تا تیم برگزاری این رویداد خودرویی، زمان دیگری را برای برپایی نمایشگاه خودرو انتخاب کند.

مدیران 777 مدیران 777

چند روز قبل اعلام شد که چهارمین نمایشگاه خودروی تهران ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در مجموعه شهر آفتاب برگزار می شود و با توجه به برنامه خودروسازان، حضور شرکت های مختلف در این گردهمایی خودرویی بیشتر خواهد بود. پیش از این به خاطر مسائلی مانند تعهدات معوق، آماده نبودن محصولات جدید و… برخی خودروسازان تمایلی به حضور در این نمایشگاه نداشتند. اما حالا به خاطر تغییر شرایط، تعداد بیشتری از خودروسازان خصوصی برای مشارکت در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران اعلام آمادگی کرده اند. همچنین گفته می شود که ایران خودرو و سایپا هم برنامه هایی برای معرفی محصولات جدید خود در این نمایشگاه دارند.

البته برخی از خودروسازان خصوصی، جهت حضور در این نمایشگاه به فضای مناسب نیاز دارند و با توجه به اینکه سالن A6 شهر آفتاب به دلایل نامشخص از سوی یک برنامه تلویزیونی همچنان اشغال باقی مانده است، مشارکت برخی شرکت های خصوصی را در هاله ای از ابهام باقی گذاشته است. با این حال می توان گفت که نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۱ پررونق تر از دوره سوم برگزار خواهد شد و در صورت عدم وقوع چالش های غیر قابل پیش بینی، می تواند تا رویداد پرخبری را برای صنعت خودرو ثبت کند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.