دو محصول جدید شایان دیزل امسال معرفی می شود

دو محصول جدید شایان دیزل امسال معرفی می شود
دو محصول جدید شایان دیزل امسال معرفی می شود

عضو هیات مدیره شرکت شایان دیزل در مراسم افتتاح نمایندگی ۲۱۰ یزد این شرکت اعلام کرد که تا پایان سال، دو محصول جدید در گروه خودروهای کار و تجاری معرفی خواهند کرد.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، حمید تقی زاد یکی از اعضای هیات مدیره شرکت شایان دیزل است، در سخنرانی خود اعلام کرد که امروز این خودروساز بخش خصوصی در جایگاه بالایی قرار دارد و بر اساس آمار منتشر شده توسط وزارت صمت، شایان دیزل بالاترین سطح تولید خودروهای کار و تجاری را به دست آورده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تقی زاد با اعلام اینکه تولید دافران H7 با فناوری های روز انجام می شود و زیرساخت مناسبی در کارخانه این خودروساز بخش خصوصی وجود دارد، گفت: «در حال حاضر کارخانه شایان دیزل یکی از قطب های توانمندی استان فارس و منطقه آزاد اقتصادی شیراز است و خوش حال هستیم که در مدت زمان کوتاه توانسته ایم تا رکوردهای تولید و توسعه را جا به جا کنیم. از چندی قبل احداث فاز دوم کارخانه شایان دیزل آغاز شده است و بزودی این سایت تولیدی هم بهره برداری می شود».

عضو هیات مدیره شایان دیزل در پایان افزود: «سعی داریم تا بهترین گزینه ها را برای تولید و عرضه انتخاب کنیم و امروز می بینیم که خوشبختانه استقبال خوبی در دافران H7 شده است. در ادامه فعالیت خود هم برنامه داریم تا دو محصول جدید را در گروه خودروهای کار و تجاری به بازار معرفی کنیم. در حال حاضر نمونه های اولیه محصولات جدیدمان به ایران آمده است و می خواهیم تا این خودروی جدید را در سال جاری به بازار معرفی کنیم».

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.