شایان دیزل بزرگترین نمایندگی خودروهای سنگین را در شاهراه ارتباطی یزد افتتاح کرد

شایان دیزل بزرگترین مجموعه فروش و خدمات پس از فروش را در شاهراه ارتباطی یزد افتتاح کرد
شایان دیزل بزرگترین مجموعه فروش و خدمات پس از فروش را در شاهراه ارتباطی یزد افتتاح کرد

شرکت شایان دیزل که کشنده دافران H7 را در کارخانه خود مونتاژ می کند، به تازگی بزرگترین نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خودروهای کار و تجاری را در شاهراه ارتباطی یزد افتتاح کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، اواخر هفته گذشته طی مراسمی نمایندگی ۲۱۰ شایان دیزل در شهر یزد با حضور مدیران ارشد این شرکت خودروساز افتتاح شد. مدیریت این نمایندگی توسط محمدحسین کریمی انجام می شود که یکی از افراد با سابقه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای کار و تجاری استان یزد است و حال با همکاری شایان دیزل، بزرگترین مجموعه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای کار و تجاری در این منطقه را برای دافران H7 فراهم کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

نمایندگی ۲۱۰ شایان دیزل در شیراز، در جایگاه یکی از بزرگترین و مجهزترین مجموعه های خدمات پس از فروش خودروهای کار و تجاری قرار می گیرد و در این شاهراه ارتباطی، بیشترین جایگاه پذیرش خودروهای برای سرویس های دوره ای مختلف را دارد.

به گفته مدیران ارشد شایان دیزل، در سال ۱۴۰۱ در کنار معرفی محصولات جدید شبکه خدمات پس از فروش این شرکت به شکل قابل توجهی رشد خواهد کرد و در حال حاضر هم، در شاهراه های اصلی، شایان دیزل خدمات پس از فروش گسترده را برای دافران H7 فراهم نموده است.

دافران H7 که توسط شرکت شایان دیزل مونتاژ می شود، توانسته تا در جایگاه یکی از پرتیراژترین کشنده های صفر کیلومتر بازار قرار بگیرد و سهم قابل توجهی از فروش را برای این خودروساز بخش خصوصی فراهم کند. در حال حاضر ساخت فاز دوم کارخانه شایان دیزل در منطقه آزاد اقتصادی شیراز آغاز شده و بزودی قرار است تا در این کارخانه جدید، محصولات دیگری در دسته خودروهای کار و تجاری تولید شوند.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.