شایان دیزل در ماراتن نمایشگاهی دی ماه تبریز، اهواز و یزد

شایان دیزل در نمایشگاه
شایان دیزل در نمایشگاه

شایان دیزل با دافران اچ ۷ توانسته است خود را به عنوان یکی از بازیگران جوان و با آتیه مطرح کند؛ اکنون با حضور در ماراتن نمایشگاهی دی ماه تبریز، اهواز و یزد شرایطی را فراهم خواهد کرد تا علاقه‌مندان به خودروهای کار و تجاری از نزدیک محصولات این گروه را لمس کنند.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، شایان دیزل طی ماه های اخیر، پس از یک دوره کوتاه با حضور در نمایشگاه متعدد و مختلف خودرو، علاوه بر به نمایش درآوردن محصولات قدیمی تر خود، جدیدترین خودروهایش را به بازدید درآورده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

این خودروساز پس از رونمایی از اولین کامیونت تمام برقی در نمایشگاه اصفهان، در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو نیز حضور پررنگی داشت. با توجه به نیاز ناوگان حمل و نقل کشور به نوسازی و تزریق محصولات به‌روز و جدید، این خودروساز تصمیم گرفته است با حضور در رویدادهای خودرویی شرایط بهتری را برای مصرف کنندگان و علاقه‌مندان به این نوع خودروها فراهم کند.

در این شرایط و با این رویکرد، شایان دیزل تصمیم گرفته است در هر سه رویداد خودرویی کشور که در دی ماه سال جاری و در تبریز، اهواز و یزد برگزارمی شود به صورت متفاوت حضور پیدا کند، و به احتمال زیاد در یکی از این رویدادهای یک محصول جدید را نیز معرفی خواهد کرد. بنابراین شایان دیزل دی ماه سال جاری را با حضور در یک ماراتن خودرویی به پایان خواهد رساند.

ابتدا این خودروساز به اتو شو تبریز با محوریت تحول خودرو خواهد رفت. این نمایشگاه در روزهای ۱۲ تا ۱۵ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های شهر تبریز برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ با حضور در غرفه این شرکت، از نزدیک با کامیونت برقی، دافران نیو اچ سون، باری ۲×۶ آشنا شوند و اطلاعات مورد نیاز را کسب کنند. این خودروساز همچنین در سومین روز از نمایشگاه تبریز، در گوشه ای دیگر از کشور شاهد افتتاح اولین روز از نوزدهمین نمایشگاه خودرو در شهر اهواز خواهد بود. در این رویداد نیز این شرکت محصولاتی مانند دافران اچ سون قدیمی اش را در کنار دافران نیو فیس، دماغه‌دار تی ۷ و باری ۲×۶ به معرض دید عموم درخواهد آورد. ضمن این که، کارشناسان این گروه برای ادای توضیحات در محل غرفه این شرکت حاضر خواهند بود. نوزدهمین نمایشگاه خودرو اهواز در روزهای ۱۴ تا ۱۷ دی ماه برگزار خواهد شد. ساعت بازدید نیز ۱۶ تا ۲۲ در نظر گرفته شده است.

شایان دیزل دو روز بعد از نمایشگاه اهواز، باید به سرعت خود را برای حضور در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو سبک و سنگین یزد برساند. در این رویداد، علاقه‌مندان می توانند علاوه بر بازدید از اولین کامیونت تمام برقی ایران، از نزدیک با دافران اچ ۷ نیو فیس و باری ۲×۶ این خودروساز تجاری آشنا شوند.

نمایشگاه خودرو یزد نیز در روزهای ۱۹ تا ۲۲ دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای بازدید از محصولات شایان دیزل می تواند از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل غرفه این شرکت واقع در محل دائمی نمایشگاه های شهر یزد حاضر شوند.

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.