آغاز فروش X5000 D شک موتو از اوایل آذر

آغاز فروش X5000 D شک موتو
آغاز فروش X5000 D شک موتو

مدیر بازاریابی آرین دیزل با اشاره به معرفی و رونمایی دو کمپرسی جفت محور X5000، ضمن تأکید بر استقبال ویژه، از آغاز فروش دو کمپرسی جدید آرین دیزل از اوایل آذر سال جاری خبر داد.

آریزو 8 آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، مجتبی ضیایی گفت: «محصول X5000 D که اخیراً به سبد محصولات آرین دیزل اضافه شده و با استقبال ویژه ای هم مواجه شده است، در کشور چین نیز جزء پرفروش‌ترین ها بازار هستند. مقدمات فراهم شده است و فروش این محصول از دو یا سه هفته دیگر آغاز می شود.»

وی اضافه کرد: «براساس برنامه ریزی ها، اولین تحویل ها نیز از اواخر دی‌ماه و اوایل بهمن‌ماه انجام خواهد شد. البته در حال حاضر هم تعدادی از این محصول تولید شده و در کارخانه موجود است. خوشبختانه مشکلی از بابت تحویل آن ها وجود ندارد. در واقع، فروش را از دو- سه هفته بعد شروع کرده ایم و محصول را اواخر دی‌ماه و اوایل بهمن‌ماه تحویل می دهیم.»

۸ کاربری برای کمپرسی جفت محور X5000 D

مدیر بازاریابی آرین دیزل در ادامه با بیان این که دو محصول باری و کمپرسی تک‌محور دیگر نیز به خانواده شک موتو افزوده خواهد شد، از برنامه های جدید این شرکت برای کاربری های جدید خبر داد.

ضیایی افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، پیش از عرضه کمپرسی جفت محور X5000 D، مجوزهای لازم را برای هشت  کاربری هم اخذ خواهیم کرد. این کاربری ها شامل پراستفاده ترین ها مانند باری چوبی، باری فلزی، باری مسقف فلزی و موارد دیگر افزوده خواهد شد، یعنی فقط کمپرسی نیست و به عنوان مثال، میکسر هم اضافه می‌شود.»

وی تصریح کرد: «همچنین امیدواریم کامیون باری و کمپرسی تک‌محور از زمستان به سبد محصولات‌مان اضافه شود.»

مدیر بازاریابی آرین دیزل اشاره کرد: «البته سال آینده نیز دو کِشنده جدید از برند شک موتو نیز به سبد محصولات آرین دیزل اضافه خواهد شد که مطمئناً خیلی سروصدا خواهد کرد.»

مدیر بازاریابی آرین دیزل در خصوص این که با توجه به استقبال از کشنده X5000 آیا برای ایفای تعهدات و تحویل به موقع به مشکل نخواهید خورد، تأکید کرد: «خیر، چراکه خوشبختانه ظرفیت تولید در کارخانه خیلی بهتر و مناسب تر شده است. خط تولید شک موتو نیز به طور مجزا تجهیز و مدتی است که عملیاتی شده است.»

ضیایی اضافه کرد: «علاوه بر این که تولیدمان خیلی بهتر شده است، ضریب نفوذ این محصول در جاده نیز بیش تر شده است. کشنده X5000 کم‌کم وارد جاده‌ها می‌شود. راننده‌ها از نزدیک می‌توانند تجربه رانندگی با آن را حس کنند. این لمس و تجربه نزدیک خیلی به ما کمک کرده است. در ارتباطی که راننده‌ها با یکدیگر دارند به طور طبیعی راجع به کیفیت خودرو و عملکرد آن صحبت می‌کنند، این مسئله هم  باعث شده است X5000 نسبت به قبل خیلی بیش تر بین راننده‌ها جا بیافتد.»

جک ۱۲ تُن ماه آینده در آرین دیزل

وی همچنین در خصوص برند جک این شرکت نیز توضیح داد: «جک ۱۲ تُن از یک ماه دیگر به جمع ما اضافه می‌شود. این کامیونت، محصول خیلی خاصی است. جدا از تناژ و ظرفیت باری که دارد، تنها کامیونتی در بازار ایران خواهد شد که گیربکس اتوماتیک دارد. همچنین بعد از این کامیونت با یک مقدار فاصله کامیونت‌های برقی جک را هم به سبد محصولات‌مان اضافه خواهیم کرد.

مدیر بازاریابی آرین دیزل تأکید کرد: «در واقع، عرضه محصولات برقی هر دو برند شک موتو و جک را در دستور کار داریم که در سال آینده اجرایی می شود.»

ضیایی همچنین اضافه کرد: «امسال فقط محصول ۱۲ تن جک به سبد محصولات شرکت اضافه می شود، اما سال آینده فیس‌لیفت همه محصولات جاری‌ یعنی ۶، ۵/۸ تن و ۹ تن را نیز عرضه می کنیم.»

وی ادامه داد: «در تلاش هستیم سال آینده دو محصول سبک‌تر از برند جک در تناژ ۵/۴ تن و ۵/۵ تن را هم به محصولات‌مان اضافه کنیم.»

گفتنی است آرین دیزل با محصولاتی مانند جک با کاربری بالابر، کامیونت جک با کاربری آتش نشانی، کامیون کمپرسی X5000 D شک موتو، کمپرسی X5000 L شک موتو و کشنده X5000 شک موتو در هفدهمین نمایشگاه خودرواصفهان حضور دارد.این نمایشگاه از ۱۶ آبان ماه جاری آغاز و تا ۱۹ نیز ادامه دارد.ساعات بازدید برای این رویداد هم از ۱۱ الی ۱۸ درنظر گرفته شده است.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.