کشنده لوکس آرین دیزل X6000 نیم اول سال می آید

کشنده X5000 آرین دیزل
کشنده X5000 آرین دیزل

مدیر برند شک موتوآرین دیزل از عرضه کشنده لوکس X6000 در نیمه اول سال و عرضه کشنده اقتصادی X3000 در زمستان ۱۴۰۲ خبر داد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، سروش قاسمیه با اشاره  به اینکه تفکیک برند جک و شکمونو موتو برای گسترش بازار انجام شده است در خصوص اینکه آیا خدمات پس از فروش‌ این دو برند نیز از هم جدا خواهد شد ، توضیح داد: با توجه به اینکه نمایندگی های خوبی در سطح کشور داریم ،فعلا از شبکه نمایندگی‌های مشترک استفاده می‌کنیم . البته برای بهبود ارائه خدمات در آینده ، باید بررسی  کنیم تا متوجه شویم  کجا و در چه سطحی  نیاز به بهبود داریم.البته پیش از هر چیز با توجه به برنامه های کیفی  ،اولویت اول  این است که نمایندگی‌های موجودمان را ارتقا دهیم و در صورت نیاز، نمایندگی جدیدی را اضافه می‌کنیم.

برنامه اصلی شکموتو

وی در خصوص اینکه تمرکز اصلی شک موتو در سال ۱۴۰۳ بر چه محوری استوار است؟ نیز توضیح داد : امسال تمرکز شک موتو، نفوذ بیشتر در بازار است. امروز برای رده‌های مختلف بازار سه تیپ کِشنده و باری کمپرسی محصول داریم. الان زمانی است که ما بخواهیم نفوذ بیشتری در بازار بکنیم . قصد این است که از یک طرف در حوزه فروش سهم بیشتری از بازار کسب کنیم و از طرف دیگر برای این‌که بتوانیم این اتفاق را رقم بزنیم، صددرصد باید در حوزه خدمات پس از فروش به شکل بهتری و شایسته‌تری نیاز مشتری‌ها را پاسخ دهیم.ضمن اینکه برای سال جاری برای تولید ۲۷۰۰ دستگاه برنامه ریزی کرده ایم.

چالش های احتمالی تولید

مدیربرند شکموتو آرین دیزل همچنین در خصوص بازار و چالش های احتمالی توضیح داد: به نظرم ممکن است بازار در دورانی جذابیت لازم را نداشته باشد، اما فکر می‌کنم چالش اصلی که خودروسازان امروز با آن درگیر هستندگرفتن ثبت سفارش و خرید ارز در تیراژ بالا است.

قاسمیه اضافه کرد : خوشبختانه در سال ۱۴۰۲ خیلی خوب توانستیم عمل کنیم و به تعهداتمان پایبند بودیم . اما در سال جاری برای محقق‌شدن  برنامه تولید ۲۷۰۰ دستگاهی که قطعا فرایندهای بازرگانی سنگینی را خواهد داشت، موضوع تخصیص ارز یکی از چالش‌های اصلی خواهد بود.

وی ادامه داد : البته مانند همیشه تلاش خواهیم کرد تا بهترین ها را به مشتریان خود ارائه کنیم. در همین رابطه به مشتریانی که از برند شک موتو استفاده می‌کنند، نوید این را می‌دهم که خدمات پس از فروش به مراتب بهتری را تجربه کنند. تعداد زیادی قطعه یدکی سفارش‌گذاری شده است. همین امروز نیز واقعا بیش از اندازه نیاز تعدادی که خودرو عرضه کردیم، قطعه داریم و سرمایه‌گذاری زیادی را در حوزه خدمات و قطعات کرده ا یم.

مدیربرند شکموتوآرین دیزل در رابطه به فعالیت های این برند در سال ۱۴۰۲ نیز توضیح داد : سال گذشته کِشنده X5000 را عرضه کردیم در تیراژ بالا، یعنی بیش از ۵۳۰ دستگاه تحویل دادیم و بیش از ۶۰۰ دستگاه نیز تولید کردیم. در نیمه دوم سال گذشته همچنین محصول باری و کمپرسی جفت را تولید کردیم.

کشنده اقتصادی X3000

قاسمیه افزود با اشاره به اینکه در سال آینده تولید این سه محصول ادامه خواهد داشت درباره محصولات جدید این شرکت نیز گفت :  در نیمه دوم سال ابتدا X6000 کِشنده رده لوکس را عرضه می‌کنیم، در انتهای سال اگر همه چیز طبق برنامه جلو برود، در فصل زمستان کِشنده اقتصادی X3000 را عرضه خواهیم کرد. وی ادامه داد : بنابراین فعلا باری و کمپرسی تک مجور در برنامه های ما قرار ندارد. ولی چون در سبد محصولات شَکمن هست و آرین دیزل شریک استراتژیک شَکمن است، هر زمانی که بخواهیم، می‌توانیم فرایندهای آن محصول را آغاز کنیم. البته در صورتی که نیازش را احساس کنیم و ظرفیت وجود داشته باشد،قطعا این کار را انجام می‌دهیم، ولی فعلا برنامه‌ای برای محصول باری و تک نداریم.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.