پژو در آمریکا ساخته نمی شود

پژو در آمریکا ساخته نمی شود
پژو در آمریکا ساخته نمی شود

استلانتیس اعلام کرده که پژو در ایالات متحده آمریکا ساخته نمی‌شود و تمرکز این شرکت بر روی آلفارومئو و کرایسلر برای آن بازار است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، گروه PSA در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که پژو ۱۰ سال دیگر به ایالات متحده برمی گردد. حالا استلانتیس تایید می‌کند که این کار را نمی‌کند و در بازار ایالات متحده روی آلفارومئو تمرکز خواهد کرد.
در اوایل فوریه،کارلوس تاوارس مدیر عامل استلانتیس در تماس با رسانه‌ها تأیید کرد که دیگر برنامه‌ای برای بازگشت پژو به ایالات متحده ندارد. 
تاوارس همچنین اظهار داشت که علی رغم حدس و گمان‌ها، احتمالاً کرایسلر از مجموعه برند استلانتیس حذف نخواهد شد.
همانطور که گزارش شده استلانتیس تایید کرده است که دیگر قصد ندارد مارک فرانسوی پژو را به بازار ایالات متحده بازگرداند،این شرکت قصد دارد، تحت نظر لری دومینیک، رئیس آمریکای شمالی، روی آلفارومئو متمرکز کند. دومینیک چند سال گذشته را صرف آماده سازی برای راه اندازی مجدد پژو در آمریکای شمالی کرده بود.
تاوارس مدیر عامل استلانتیس گفت:  من فکر می‌کنم بهتر است که ما استعداد، سرمایه و توانایی مهندسی شرکت استلانتیس را به مارک‌های موجود منتقل کنیم تا بتوانیم کیفیت محصولات مان را بهبود دهیم، زیرا ما در حال حاضر حضور بسیار قوی در این بازار  داریم.
همانطور که تاوارس اشاره کرد، استلانتیس در حال حاضر سهم بازار زیادی در ایالات متحده دارد و افزایش سهم بازار جیپ، داج، رام و کرایسلر را در اولویت قرار دارد. فروش کرایسلر در سال‌های اخیر کاهش یافته است یعنی از ۳۰۰ هزار فروش در ۵ سال قبل به حدود ۱۱۰ هزار وسیله نقلیه در سال ۲۰۲۰ رسیده است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.