فروش اقساطی فونیکس تیگو 8 E پلاس و آریزو 5 اسپرت جدید مدیران خودرو

شرایط فروش مدیران خودرو

شرایط فروش فونیکس تیگو ۸ E پلاس و آریزو ۵ اسپرت جدید مدیران خودرو ویژه آبان ماه ۱۴۰۲ اعلام شد

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

مدیران خودرو با اعلام قیمت سه محصول فونیکس تیگو ۸ پرو مکس E پلاس، فونیکس تیگو ۸ پرو مکس IE و آریزو ۵ اسپرت FL، شرایط فروش این خودرو ها را نیز اعلام کرد. در این شرایط فروش تسهیلات ۱۲,۲۴,۳۶ع۴۸ و ۶۰ ماهه در نظر گرفته شده است. نیمی از مبلغ خودرو در زمان ثبت نام و مابقی به صورت اقساط با سود ۲۳درصد پرداخت خواهد شد.

نام خودروقیمت نهایی
آریزو ۵ اسپرت FL۱۰,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۸ E پلاس۲۷,۶۴۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۸ پرو مکس IE۲۵,۸۴۴,۰۰۰,۰۰۰

آرشیو شرایط فروش مدیران خودرو

اردیبهشت ۱۴۰۲

شرایط فروش فونیکس تیگو ۸ E پلاس و آریزو ۵ اسپرت جدید مدیران خودرو ویژه آبان ماه ۱۴۰۲ اعلام شد.

شرایط فروش مدیران خودرو ویژه منتخبین دوره اول ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد.

بدینوسیله به اطلاع میرساند کلیه منتخبین طرح تکمیلی اولین دوره ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو که کد ملی ایشان در سامانه مذکور اعلام گردیده است، می توانند از تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۳۰ لغایت ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ با مراجعه به یکی از نمایندگی های مجاز شرکت مدیران خودرو نسبت به تکمیل فر آیند ثبت نام خود مطابق شرایط زیر اقدام نمایند .

شرایط فروش نقدی مدیران خودرو

شرایط فروش مدیران خودرو

شرایط فروش اعتباری مدیران خودرو

شرایط فروش اعتباری مدیران خودرو

توضیحات، الزامات و محدودیت ها :

هر کد ملی تنها مجاز به ثبت نام خودروی اعلام شده در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی ، بصورت نقدی یا اقساطی (به انتخاب خود) از محل این طرح بوده و پس از ثبت نام هیچگونه تغییر در شرایط انتخابی امکان پذیر نخواهد بود .

امکان صلح از محل این طرح فروش مجاز نمی باشد.

صحت سنجی تمامی اطالعات مشتریان محترم بر اساس اطالعات مندرج در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خواهد بود.

با توجه به امکان فروش اعتباری خودرو ها در این طرح ، مالک ارائه تسهیلات به مشتریان صرفاً بعد از تایید اعتبار سنجی و دریافت مدارک معتبر متقاضی و ضامن توسط بانک ها و موسسات ارائه دهنده تسهیلات می باشد. لذا مشتریان محترم میبایست دقت کامل در خصوص انطباق و توانایی تکمیل شرایط خرید اقساطی از بانک ها و موسسات ارائه دهنده تسهیالت را داشته باشند. درصورت عدم تائید ارائه تسهیلات به مشتری از سوی موسسات مذکور، کلیه مسئولیتها متوجه مشتریان محترم خواهد بود.

در روش فروش اقساطی ، مدت اقساط و نرخ سود تسهیالت مطابق آخرین اطالعیه های بانک مرکزی خواهد بود.

در روش فروش اقساطی خودرو تا انتهای دوره پرداخت اقساط و در روش فروش نقدی خودرو به مدت یکسال در رهن شرکت مدیران خودرو خواهد بود.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی و اختصاصی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز مسترد می گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه خودروساز نخواهد بود.

مشتریان می توانند جهت مشاهده لیست نمایندگان سراسر کشور و همچنین مشخصات خودروها اعم از آپشن، مشخصات فنی، ظاهری درونی و بیرونی، تودوزی و رینگ، ابعاد و… به وبسایت های رسمی شرکت مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir و fownix.com مراجعه نمایید .

۳ امتیاز از ۱۹ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.