ستاد تنظیم بازار فاقد صلاحیت لازم برای قیمت گذاری خودروست

قیمت گذاری ستاد تنظیم بازار

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: نبود پشتوانه کارشناسی و عدم توجه به شرایط اقتصادی مردم در تعیین قیمت خودرو از سوی ستاد تنظیم بازار موجب نارضایتی مردم از قیمت خودرو شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از مردم سالاری آنلاین، اسماعیل حسین زهی با انتقاد از مکانیزم قیمت گذاری خودرو توسط ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: متاسفانه نبود پشتوانه کارشناسی و عدم توجه به شرایط اقتصادی مردم در تعیین قیمت خودرو از سوی ستاد تنظیم بازار موجب نارضایتی مردم از قیمت خودرو شده است.

مدیران 777 مدیران 777

 وی با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار فاقد صلاحیت لازم برای قیمت گذاری خودرو است، افزود: قیمت برخی خودروها در بازار نسبت به قیمت واقعی شان، علیرغم قیمت گذاری دستوری کاهش پیدا کرده و این نشان می دهد که ستاد تنظیم بازار صلاحیت لازم برای قیمت گذاری خودرو را ندارد و اینکه هدف از واگذاری تعیین قیمت خودرو به ستاد تنظیم بازار چه بوده دولت باید پاسخگو باشد.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در ادامه بر ضرورت واقعی سازی قیمت خودرو تاکید و عنوان کرد: قیمت گذاری دستوری هیچگاه نتیجه خوبی در صنعت خودرو نداشته و برای واقعی سازی قیمت ها باید قیمت خودرو در کف بازار یا توسط صاحبنظران صنعت خودرو تعیین شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: قبول داریم که افزایش هزینه های تولید موجب رشد قیمت خودرو شده و علیرغم اینکه واردات خودرو می تواند موجب شکسته شدن قیمت ها در بازار شود اما چون حمایت از تولید داخل در الویت است نیاز است رقابتی در کیفیت و قیمت خودروهای داخلی ایجاد شود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.