لوکانو ۷، جلوه نوآوری در جهان آفرود

شاسی بلند آفرودی لوکانو
شاسی بلند آفرودی لوکانو

لوکانو ۷، از ابتدای تولید تا کنون با شعار از کلاسیک و فراتر از کلاسیک توانسته به سرعت جایگاهی مناسب برای برند لوکانو بین کاربران ایجاد کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به عنوان اولین مدل آفرود شهری تحت برند لوکانو، لوکانو ۷ با عملکرد قدرتمند آفرود و فناوری هوشمند خود و بهره گیری از ظاهری جذاب توانست نظر فعالان بازار خودرو را به خود جلب کند.در لوکانو۷، زیبایی و اصالت به زیباترین شکل ممکن با هم تلفیق شده‌اند. ترکیب شکل های مربع و دایره ای در طراحی این خودرو، منجر به ایجاد ظاهری کاملا آفرود شده است.در مقایسه با مدل‌های سنتی خودروهای شاسی بلند، خطوط صاف لوکانو۷ همراه با طراحی مربعی آن، جلوه بصری کاملی از یک آفرود قدرتمند را ایجاد می‌کند و شخصیتی توانمند از کاربران لوکانو را نشان می‌دهد.

مدیران 777 مدیران 777

در طراحی چراغ‌های جلویی، از منبع نور LED با لنزهای جداگانه برای نور بالا و پایین استفاده شده است. این امکان، مشکل کمبود دید حین رانندگی در شب را برطرف می‌کند. در کناره‌ی خودرو، خطوط جانبی رو به بالا و سقف شیب‌دار لایه‌بندی شده، در کنار دستگیره‌های الکتریکی مخفی و زیبایی‌شناسی ساده لوکانو ۷ را به‌طور کامل به نمایش می‌گذارد.در قسمت عقب خودرو، طراحی چراغ‌ها، یک نمای ساده و فناورانه از نور دارد که به واسطه‌ی آن، رانندگی با آفرود برای کاربران آسان‌تر می‌شود.

لوکانو ۷ با سه رنگ سفید، مشکی و زیتونی به بازار عرضه خواهد شد. این رنگ‌ها با دقت و دانش صنعتی که در خودروهای لوکس به کار گرفته می‌شود، ارائه خواهند شد.از این رو فعالان بازار بر این باورند که لوکانو۷ با طراحی منحصر به فرد و دقیق، زیبایی خود را در خیابان‌ها به رخ خواهد کشید و به یک استاندارد برای خودروهای شاسی بلند آفرود شهری تبدیل خواهد شد.

۱.۸ امتیاز از ۱۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.