شرایط فروش لاماری ایما – دی 1401

شرایط فروش لاماری ایما - دی 1401
شرایط فروش لاماری ایما – دی ۱۴۰۱

شرکت آرین پارس موتور که مونتاژ لاماری ایما را انجام می دهد، می خواهد تا ۵۰۰ دستگاه از این کراس اوور در تاریخ ۱۲ دی ۱۴۰۱ در بورس کالا به فروش برساند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، قیمت پایه در این بخشنامه فروش همچنان مانند گذشته ۹۸۱ میلیون تومان است و متقاضیان می توانند در تاریخ اعلام شده، خرید لاماری ایما را در بورس کالا انجام دهند. بدیهی است که مشتریان باید توجه داشته باشند که هزینه مالیات بر ارزش افزوده، عوارض، بیمه و… بر عهده خودشان است و باید پس از انجام خرید به صورت جداگانه پرداخت کنند. همچنین ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر اساس قیمت معامله محاسبه می شود و دیگر ارتباطی به بهای پایه ندارد. زمان تحویل این سری از فروش های لاماری ایما توسط آرین پارس موتور ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ اعلام شده است. باید متقاضیان توجه داشته باشند که در هنگام خرید با ۵۰ درصد قیمت معامله خودرو را به حساب شرکت واریز کنند.

هزینه های جانبی شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه ها جمعا به مبلغ ۲۴ میلیون و ۷۲۸ هزار و ۲۲۶ تومان شامل بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری است و کلیه هزینه های فوق صرفا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وبسایت و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

در بازار آزاد روز چهارم دی ۱۴۰۱، دلالان قیمت نزدیک به دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان را برای لاماری ایما اعلام می کنند.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی لاماری ایما در اسب بخار

نام خودرورنگتعدادقیمت پایه دی ۱۴۰۱ (تومان)تاریخ عرضه
لاماری ایماسفید۲۵۰۹۸۱.۰۰۰.۰۰۰۱۲ دی ۱۴۰۱
لاماری ایمامشکی۲۵۰۹۸۱.۰۰۰.۰۰۰۱۲ دی ۱۴۰۱

۴.۳ امتیاز از ۹ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.