دو تیپ جدید لاماری ایما مشخص شد

دو تیپ جدید لاماری ایما مشخص شد
دو تیپ جدید لاماری ایما مشخص شد

مدیرعامل شرکت آرین پارس موتور روز گذشته در آخرین نشست خبری سال ۱۴۰۱ این شرکت اعلام کرد که بزودی دو تیپ جدید لاماری ایما به بازار می آیند. لاماری ایما فول آپشن و لاماری ایما هیبرید دو تیپ جدید این کراس اوور مونتاژی هستند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، محمدرضا سیفی که به عنوان مدیرعامل آرین پارس موتور در جمع خبرنگاران حاضر شده بود در مورد عرضه تیپ های جدید لاماری ایما گفت: «تیپ فول آپشن ایما اردیبهشت سال ۱۴۰۲ به بازار می آید و پس از آن نسخه هیبرید این کراس اوور محبوب به فروش خواهد رسید». وی در ادامه افزود: «برنامه داریم تا در سال جدید یک کراس اوور کوچک و یک سدان کلاس C را سبد محصولات خود اضافه کنیم و پس از قطعی شدن قرارداد میان آرین پارس موتور و طرف های خارجی، قطعا جزئیات این خودروها اعلام می شود».

مدیران 777 مدیران 777

سیفی در مورد نسخه های جدید لاماری ایما گفت: «قطعاً نمونه های جدید این کراس اوور می توانند تا جذابیت زیادی را برای مشتریان داشته باشند. با توجه به انتقادهایی که در مورد کمبود امکانات لاماری ایما مطرح بود، در اردیبهشت ۱۴۰۲ تیپ فول آپشن بنزینی این کراس اوور عرضه می شود و پیش بینی می کنیم که موفقیت بیشتری را نسبت به نسخه پایه تجربه کند».

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی لاماری ایما در اسب بخار

لاماری ایما فول آپشن

لاماری ایما فول آپشن که اردیبهشت ۱۴۰۲ عرضه می شود، به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر TGDi سری ۴A91 میتسوبیشی مجهز است و ۱۹۵ اسب بخار را با گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این خودرو از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) است و توان را به چرخ های جلوی ایما منتقل می کند.

تیپ فعلی ایما که در کارخانه آرین پارس موتور مونتاژ می شود به شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سقف پانورامای برقی، صندلی برقی راننده، تهویه اتوماتیک، دوربین ثبت وقایع، استارت دکمه ای، رینگ آلومینیومی ۱۹ اینچی، سنسور نور، نمایشگر لمسی، دوربین عقب، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم مصنوعی، تنظیم حالت رانندگی، دسته دنده الکتریکی، کروز کنترل، کنترل شروع حرکت در سربالایی، کنترل حرکت در سرپایینی، آینه تاشو برقی، سامانه پاکسازی هوای کابین، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و… مجهز است.

تیپ فول آپشن لاماری ایما در کنار این امکانات به صندلی برقی شاگرد، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، جلو آمپر دیجیتال جدید، نور بالای اتوماتیک، چراغ LED جلو، سنسور باران، رادار خطی، رادار نقطه کور، اخطار برخورد از جلو، حالت تیپ ترونیک جعبه دنده، درِ صندوق عقب برقی، سامانه اجسام متحرک در هنگام پارک خودرو، سامانه DOW، دوربین ۳۶۰ درجه و… مجهز خواهد بود.

لاماری ایما هیبرید

لاماری ایما هیبرید از نظر سبک طراحی فیس لیفتی را تجربه کرده و قرار است تا با یک پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری توربوشارژر و یک پیشرانه الکتریکی به بازار بیاید. این خودرو که با داخلی سازی حدود ۲۰ درصد در کارخانه آرین پارس موتور مونتاژ خواهد شد، قدرت ترکیبی حدود ۲۵۵ اسب بخار را با گشتاور نزدیک به ۴۰۰ نیوتن متر را در اختیار دارد. گفته می شود که سطح امکانات ایما هیبرید نزدیک به نسخه فول آپشن بنزینی است.

۳.۴ امتیاز از ۹ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.