قیمت های غیر واقعی برای لاماری ایما

قیمت های غیر واقعی برای لاماری ایما

با آغاز تحویل لاماری ایما شرکت آرین پارس موتور به مشتریان، شاهد هستیم که دلالان به دنبال سود هر چه بیشتر خود هستند و قیمت های غیر واقعی را برای این کراس اوور چینی و مونتاژی در نظر گرفته اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی لاماری ایما در اسب بخار

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، با وجود اینکه قیمت مصوب لاماری ایما یک میلیارد و ۷۹ میلیون تومان است، دلالان قیمتی فراتر از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را برای این خودرو اعلام می کنند. در حال حاضر برخی نمایشگاه داران قیمتی نزدیک به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان را برای این کراس اوور در نظر گرفته اند. البته باید توجه داشت که هیچگونه معامله ای با این قیمت ها در بازار آزاد برای لاماری ایما اتفاق نیافته و صرفاً دلالان به دنبال آن هستند تا با قیمت های غیر واقعی برای این خودرو جو سازی کنند. با این حال وبسایت های درج آگهی فروش خودرو قوی ظاهر شده اند و نگذاشته اند تا قیمت دلالان برای ایما نمایش داده شود.

برخی کارشناسان خودرو معتقد هستند که بزودی لاماری ایما قیمتی در محدوده KMC K7 و دیگنیتی پرایم را در بازار تجربه می کند و به بازار کمتر از ۱.۵ میلیارد تومان می رسد. همچنین با توجه به اینکه تولید نسخه فول آپشن این کراس اوور با امکاناتی مانند تیپ ترونیک، دوربین ۳۶۰ درجه و… بزودی آغاز می شود، به احتمال زیاد مبنای قیمتی برای ایما آن نسخه خواهد بود که نمونه پایه امروزی، در آینده نزدیک قیمتی به مراتب کمتر را تجربه می کند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.