تبلیغات محیطی کیا سراتو جدید و کوشا خودرو آغاز شد

تبلیغات محیطی کیا سراتو جدید و کوشا خودرو آغاز شد
تبلیغات محیطی کیا سراتو جدید و کوشا خودرو آغاز شد

شرکت کوشا خودرو که در دور جدید واردات خودرو به عنوان نماینده کیا در ایران تایید شده است، تبلیغات محیطی و بیلبوردی نسل جدید سراتو را در تهران آغاز کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، پس از گمانه زنی های مختلف در مورد واردات محصولات کیا توسط شرکت های مختلف، بالاخره مشخص شد که شرکت کوشا خودرو برنامه واردات محصولات این نشان کره ای در ایران را دنبال می کند. حال از امروز بیلبوردهای تبلیغاتی کوشا خودرو و کیا سراتو نسل جدید در تهران نصب شده و با این اتفاق، این شرکت خصوصی اولین واردکننده خودرو در دور جدید است که گزینه های قابل عرضه خود را مشخص کرده و تبلیغات رسمی آن را آغاز نموده است.

شنیده ها حاکی از آن است که نسل جدید کیا سراتو با پیشرانه ۱.۶ لیتری و دو لیتری به بازار ایران می آید و صرفاً نمونه های اتوماتیک این سدان کره ای توسط کوشا خودرو به فروش خواهند رسید. نسل جدید سراتو که به سری BD هم معروف است، یکی از پرفروش ترین سدان های کلاس C بازار جهانی به حساب می آید که عرضه با تیراژ بالا را در بازار کشورهای آسیایی و آمریکایی تجربه کرده است.

با توجه به تصویر به کار رفته در بیلبوردهای کوشا خودرو، این شرکت خصوصی می خواهد تا سراتو نسل جدید را با آخرین فیس لیفت به بازار ایران عرضه کند.

۴.۶ امتیاز از ۱۹ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.