قیمت مصوب KMC T8 تغییر کرد – آبان 1400

قیمت مصوب و بهای جدید KMC T8 کرمان موتور آبان 1400
قیمت مصوب و بهای جدید KMC T8 کرمان موتور آبان ۱۴۰۰

آن طور که گفته می شود، شرکت کرمان موتور بهای مصوب جدیدی را برای پیکاپ KMC T8 در نظر گرفته است و می خواهد تا این خودرو را با قیمت بیشتری در آبان ۱۴۰۰ به دست مشتریان برساند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، پیکاپ KMC T8 که پیش از این با قیمت ۷۶۹ میلیون تومان عرضه می شد، حال با قیمت ۸۶۹ میلیون تومان در فهرست قیمت محصولات کرمان موتور قرار گرفته است. بر اساس این اطلاعات، T8 نسبت به مهر ۱۴۰۰ با افزایش قیمت ۱۰۰ میلیون تومانی مواجه شده است.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور در فصل هفتم اسب بخار

کی ام سی T8 اولین پیکاپ شرکت کرمان موتور است که در بازارهای جهانی با نام جک T8 شناخته می شود. پیکاپ KMC T8 یک خودروی دو دیفرانسیل و مونتاژی به حساب می آید که به پیشرانه دو لیتری توربوشارژ مجهز است. این پیشرانه ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور دارد و جعبه دنده ۶ سرعته دستی توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی T8 می رساند. این پیکاپ می تواند تا مانند سایر خودروهای آفرودی و باری دیگر، وضعیت های مختلفی را در سامانه انتقال قدرت داشته باشد.

حالت تک دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین از جمله وضعیت های ساختار انتقال قدرت پیکاپ KMC T8 است که مانند آمیکو آسنا، فوتون تونلند و… به صورت الکتریکی تنظیم می شود. دو کیسه هوا، فرمان هیدرولیک، سنسور پارک و دوربین عقب، استارت دکمه ای، کروز کنترل، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، تریم داخلی چرم مصنوعی، شیشه ها و آینه های برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، چراغ روشنایی روز، لامپ های زنون، سنسور نور و… از جمله امکانات پیکاپ KMC T8 این خودروساز بخش خصوصی است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.