KMC K7 چه مشخصات فنی و امکاناتی دارد؟ + تصاویر

KMC K7 کرمان موتور

شرکت «کرمان موتور» برنامه دارد تا در آینده نزدیک یک کراس اوور لوکس را به سبد محصولات خود اضافه کند. آن طور که اعلام شده است، این خودرو «KMC K7» نام دارد و بزودی توسط این خودروساز بخش خصوصی رونمایی می گردد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»، کی ام سی K7 همان «جک X7» است که طبق یک قرارداد مشارکت فنی برای بازار ایران تغییراتی را تجربه کرده و حال قرار است تا با نشان اختصاصی کرمان موتور، یعنی KMC، به بازار عرضه شود. این خودرو در جایگاه کراس اوورهای نیمه لوکس بازار کشور قرار دارد و در میان رقبای چینی خود، رده ای لوکس را به خود اختصاص داده است.

حتماً بخوانید: کرمان موتور به صورت رسمی KMC T8 را معرفی کرد + تصاویر

مشخصات فنی KMC K7

KMC K7 به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو مجهز است و ۱۷۴ اسب بخار را با گشتاور ۲۵۱ نیوتن متر را تولید می کند. همچنین توان این پیشرانه توسط جعبه دنده شش سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود. فضای بار کی ام سی K7 در حالت استاندارد ۹۶۰ لیتر است و به همین دلیل در جایگاه کراس اوورهای جادار قرار می گیرد. همچنین مصرف سوخت ترکیبی این کراس اوور مونتاژی کمتر از ۸ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است.

امکانات KMC K7

کراس اوور جدید کرمان موتور که KMC K7 نام دارد به امکاناتی نظیر شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سنسور نور، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سقف پانوراما، ترمز پارک برقی، استارت دکمه ای، قابلیت روشن شدن خودرو با ریموت، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل، جلو آمپر دیجیتال، درِ صندوق برقی، تریم داخلی چرم، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، صندلی برقی راننده، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه و… مجهز است.

در چند روز گذشته خبرهایی از پیش فروش کی ام سی K7 در فضای مجازی منتشر شده است. با پیگیری خبرنگار «اسب بخار» مشخص شد که شرکت کرمان موتور هیچ گونه شرایط فروش عمومی را برای این خودرو اعلام نکرده و فروش KMC K7 هنوز به صورت رسمی آغاز نشده است. آن طور که گفته می شود، شرکت کرمان موتور مانند سال های قبل جهت فراهم سازی امکان حضور KMC K8 و K7 در نمایندگی ها و عاملیت هایش، تعدادی از این خودروها را به عاملیت های خود واگذار کرده است تا در زمان آغاز فروش رسمی، مشتریان امکان بازدید از خودروهای جدید را داشته باشند. حال در این میان برخی از عاملیت ها فروش غیر رسمی و غیر قطعی KMC K7 و KMC T8 را آغاز کرده اند و بدیهی است که در صورت پرداخت وجه به این نمایندگی ها، شرکت کرمان موتور مسئولیتی را قبول نمی کند.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.