کولئوس، آلتیما و کمری، جدیدترین خودروهای سامانه وارداتی ها

آلتیما کمری جانبازان
آلتیما کمری جانبازان

امروز در جدیدترین به روز رسانی سامانه خودروهای وارداتی، هفت محصول جذاب از جمله کمری، آلتیما و کولئوس به لیست خودروهای قابل عرضه اصافه شدند.

مدیران 777 مدیران 777

همان طور که در جریان هستید مدتی است برخی از شرکت های وارد کننده آمادگی خود را برای مهیا کردن خودروهای جانبازان اعلام کرده اند. در این راستا واردکنندگان لیستی از خودروهایی که قابلیت واردات دارند و در بازه ۲۰ تا ۳۵ هزار دلار قیمت دارند را در سایت عرضه محصولات وارداتی ویژه جانبازان ارائه کرده اند.
جانبازان واجد شرایط نیز می توانند در زمان مقرر نسبت به انتخاب خودروهای مورد نظر خود اقدام کنند.
امروز اما جدا از خودروهای قبلی، ۷ محصول جدید و فوق العاده جذاب برای ایرانیان به لیست وارداتی های جانبازان اضافه شد تا سبد محصولات این سایت متنوع تر از سایت خودروهای وارداتی مردم عادی شود.
نیسان آلتیما، تویوتا کمری، رنو کولئوس، مینی کوپر ۵ در، ب ام و ۱۱۶i، تویوتا فرانت لندر هیبرید و فیات تیپو سدان ۷ خودرویی هستند که به تازگی اضافه شده اند و جانبازان می توانند از میان آن ها یک مورد را انتخاب کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

از میان خودروهای نام برده، نیسان آلتیما قرار است توسط معین خودرو اروند، تویوتا کمری توسط تیوا خودرو، رنو کولئوس توسط گروه ماموت، ب ام و ۱۱۶i و مینی کوپر ۵ در توسط پرشیا خودرو و فیات تیپو توسط پارسیان موتور مانلی به سامانه خودروهای وارداتی ویژه جانبازان عرضه شوند.

۳.۲ امتیاز از ۲۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.