فروش جک J4 با کاهش قیمت آغاز شد

قیمت و شرایط فروش جک J4
قیمت و شرایط فروش جک J4

با اعلام شرایط فروش جک J4 به صورت نقدی و اقساطی، کرمان موتور قیمت این سدان را همچنان کمتر از ماه های قبل اعلام می کند و دیگر به صورت رسمی کاهش قیمت جی ۴ را اعلام کرده است. این خودروساز بخش خصوصی از صبح امروز پیش فروش سه محصول خود را با قیمت های قطعی و غیر قطعی آغاز کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، فروش جک J4 که پیش از این با قیمت ۳۶۰ میلیون تومان توسط نمایندگی های کرمان موتور انجام می شد، حال با قیمت ۳۳۵ میلیون تومان صورت می پذیرد و این خودروساز در یکی از طرح های فروش جک J4، این سدان اقتصادی را با قیمت قطعی و بدون سود مشارکت و انصراف عرضه می نماید و موعد تحویل برای این بخشنامه هم مرداد ۱۴۰۰ اعلام شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

همچنین در طرح فروش این خودرو به صورت غیر قطعی سود مشارکت ۱۸ درصد به مشتریان اعطا می شود و سود انصراف هم ۱۲ درصد در نظر گرفته شده است. اما در این بخشنامه فروش جک J4 ، قیمت قطعی نیست و بر اساس شرایط روز تحویل به مشتریان اعلام می شود. همچنین زمان تحویل این پیش فروش کرمان موتور، مهر ۱۴۰۰ خواهد بود. در هر دو طرح فروش امکان خرید اقساطی برای مشتریان فراهم شده و بدیهی است که تا پایان دوره بازپرداخت تسهیلات، سند خودروها در رهن کرمان موتور باقی می ماند.

حتماً بخوانید: نخستین تست و بررسی جک J4

حتماً ببینید: شتاب جک J4

جک J4 به پیشرانه ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که ۱۰۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر تولید می کند. این خودرو به فرمان کمکی برقی مجهز بوده و جعبه دنده اتوماتیک CVT توان پیشرانه را به چرخ های جلوی جک J4 می رساند. تریم داخلی چرم مصنوعی، تهویه دستی، کامپیوتر سفر، ترمز ABS، EBD ، سنسور باد لاستیک، کروز کنترل، شیشه ها و آینه های برقی، سنسور نور و… از جمله امکانات این سدان اقتصادی چینی است. در حال حاضر نیز فروش جک J4 با این ویژگی ها انجام می شود.

قیمت و شرایط فروش جک J4
قیمت جک J4
قیمت و شرایط فروش جک J4
قیمت جک J4
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.