محدوده قیمت ریرا و TF21 توسط مدیرعامل ایران خودرو مشخص شد

محدوده قیمت ریرا و TF21 توسط مدیرعامل ایران خودرو مشخص شد
محدوده قیمت ریرا و TF21 توسط مدیرعامل ایران خودرو مشخص شد

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه مراسم رونمایی از کامیون کشنده آتامان، محدوده قیمت کراس اوور ملی ریرا و هاچ بک TF21 را اعلام کرد.

مدیران 777 مدیران 777

مهدی خطیبی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، صبح امروز در حاشیه مراسم رونمایی از کشنده آتامان اعلام کرد که در صورت ثبات قیمت ها و شرایط اقتصادی، نسخه های مختلف پروژه TF21 با قیمتی در محدوده ۱۸۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد. به گفته خطیبی، نسخه نهایی TF21 در سال ۱۴۰۲ به صورت رسمی رونمایی می شود. آن طور که مشخص است، این خودرو جایگزین خانواده پژو ۲۰۶ خواهد شد و TF21 با نسخه های مختلف دنده ای و اتوماتیک به بازار می آید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

همچنین در پایان مراسم امروز، طی گفت و گوی اختصاصی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با خبرنگار اسب بخار، اعلام شد که بزودی نمونه اولیه کراس اوور ملی ریرا با حضور وزیر صمت رونمایی می شود. خطیبی در پاسخ به سوال خبرنگار اسب بخار مبنی بر اینکه « اگر مولفه های اقتصادی ثابت بماند، ریرا با چه قیمتی به بازار می آید؟ » گفت: « ریرا را می توان یک کراس اوور به روز معرفی کرد. تمام تلاش ما و مهندسان ایران خودرو این است که ریرا از همان ابتدا با بهترین سطح امکانات و قوای فنی به بازار بیاید. با توجه به ویژگی هایی که برای اولین کراس اوور ملی ایران خودرو در نظر گرفته ایم، احتمال می دهیم که ریرا را در صورت ثبات شرایط اقتصادی با قیمتی حدود ۶۰۰ میلیون تومان به بازار عرضه کنیم».

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.