فروش فوری آریسان 2 بدون قرعه کشی – آذر 1401

فروش فوری آریسان 2 بدون قرعه کشی - آذر 1401
فروش فوری آریسان ۲ بدون قرعه کشی – آذر ۱۴۰۱

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش وانت آریسان ۲ را ویژه آذر ۱۴۰۱ بدون قرعه کشی و با موعد تحویل ۳۰ روزه اعلام کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، وانت آریسان ۲ در این شرایط فروش با قیمت قطعی ۲۸۵ میلیون تومان عرضه می شود و مشتریان می توانند از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه مورخ ۱۲ آذر ۱۴۰۱ نسبت به خرید این خودروی کار و تجاری سبک اقدام کنند. پس از تکمیل ظرفیت، فروش این خودرو متوقف می شود و محدودیت های قرعه کشی در این شرایط فروش برقرار نیست.

مدیران 777 مدیران 777
فروش فوری آریسان 2 بدون قرعه کشی - آذر 1401
فروش فوری آریسان ۲ بدون قرعه کشی – آذر ۱۴۰۱

مشخصات فنی آریسان ۲

وانت آریسان ۲ به پیشرانه ۱.۸ لیتری ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ XU پلاس مجهز است که با استاندارد آلایندگی یورو ۵ قدرت ۹۶.۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر تولید می کند. آریسان ارتقا یافته به مخزن سوخت گاز هم مجهز است و این وانت محصولی دوگانه سوز و CNG به حساب می آید. آریسان ۲ دیفرانسیل جلو است و جعبه دنده ۵ سرعته ارتقا یافته BE توان را به چرخ های جلوی این پیکاپ می رساند. باک بنزین این وانت ۴۰ لیتر حجم دارد و ظرفیت مخزن گاز آن ۷۵ لیتر اعلام شده است.

وانت آریسان ۲ ایران خودرو به دو کیسه هوا، ترمز ABS و EBD، ترمز دیسکی جلو و کاسه ای عقب، شیشه های برقی، آینه جانبی دستی، فرمان هیدرولیک، مه شکن جلو و عقب، تهویه دستی و… مجهز است. این محصول کار و تجاری می تواند ۷۵۰ کیلوگرم بار را در کنار دو سرنشین به صورت استاندارد حمل کند. همچنین حداکثر ظرفیت بار مجاز بدون در نظر گرفتن سرنشیان، ۶۰۰ کیلوگرم از سوی ایران خودرو اعلام شده است.

۲ امتیاز از ۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.