فورد یک برانکوی خاص برای پیدا کردن پاگنده ساخت

فورد برانکو ساسکواچ
فورد برانکو ساسکواچ

شرکت فورد در نظر دارد یک خودروی خاص برانکو ساسکواچ را به عنوان بخشی از یک قرعه‌کشی از طریق صفحه اینستاگرام برانکو فورد به یک نفر اهدا کند.

آریزو 8 آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، فورد برانکو ساسکواچ به طور طبیعی دارای قابلیت‌های بالایی برای آفرود است. این شرکت بر این باور است که این خودرو به قدری مناسب است که می‌توان با آن به شکار موجود افسانه‌ای پاگنده رفت. دقیقاً همین چیزی است که خودروساز می‌خواهد مردم به عنوان بخشی از این قرعه‌کشی انجام دهند. اگرچه ما به شدت تردید داریم که شما بتوانید راز پاگنده را کشف کنید، اما می‌توانید برنده این برانکوی منحصر به فرد شوید که در تصویر مشاهده می‌کنید.

این خودروی منحصر به فرد با نام «جست‌وجوگر ساسکواتچ» شناخته می‌شود. این آفرودر به عنوان یک برانکوی دودر با بسته ساسکواچ آغاز به کار کرده و فورد بر روی آن یک نوار نوری روی سقف، دوربین‌های اضافی آفرود و یک پوشش کموفلاژ با تم درختی اضافه کرده است. این اقلام به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به شما در پیدا کردن پاگنده elusive کمک کنند، اما از آن‌جایی که هیچ‌کس هرگز مدرک واقعی از وجود آن ارائه نکرده، فورد همچنین یک سایبان، صندلی‌های کمپینگ و یک interior لوکس برای استراحت در صورت عدم موفقیت در جست‌وجو به آن اضافه کرده است.

آیا فورد واقعاً می‌خواهد مردم به دنبال پاگنده بروند؟ نه چندان، اما این قرعه‌کشی نیاز به کمی ماجراجویی دارد. مسابقه از طریق حساب اینستاگرام برانکو فورد برگزار می‌شود، بنابراین شما باید به آن‌جا مراجعه کنید تا جزییات بیش‌تری را به‌دست آورید. این مسابقه شامل حل معماهای مختلف برای پیدا کردن اطلاعات مخفی است که برخی از آن‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی، ردیت و «در دنیای واقعی» ارائه خواهد شد. فورد اعلام کرده است که برخی مکان‌هایی که تاریخچه‌ای از فعالیت‌های پاگنده واقعی دارند، دارای پوسترها و تابلوهایی با شماره‌های تلفن برای تماس و ارائه سرنخ به شرکت‌کنندگان خواهند بود.

اگر شما در حل معماها خوب نیستید و نمی‌توانید حتا ارزان‌ترین برانکوی ساسکواچ (مدل بیگ بند به قیمت ۵۱,۶۷۵ دلار) را تهیه کنید، فورد به تازگی بسته ساسکواچ را برای برانکوی اسپرت معرفی کرده است. هر چند این مدل به اندازه برادر بزرگ‌ترش قدرتمند نیست، فورد لاستیک‌های ۲۹ اینچی و تعدادی تجهیزات اضافی آفرود را بر روی اسپرت نصب کرده است تا کمی به آن قدرت ببخشد. این مدل از حدود ۴۱,۰۰۰ دلار شروع می‌شود، هر چند تا اوایل ۲۰۲۵ در دسترس نخواهد بود.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.