برنامه جدید عرضه FMC T5 و سوبا M4 اعلام شد

برنامه عرضه FMC T5 و سوبا M4 اعلام شد
برنامه عرضه FMC T5 و سوبا M4 اعلام شد

امروز در یک نشست خبری، معاونت بازاریابی و برندینگ فردا موتورز از عرضه محصولات جدید در آینده نزدیک خبر داد و به صورت رسمی اعلام کرد که در هفته آینده FMC T5 در بورس کالا عرضه می شود. همچنین قرار است تا نخستین فروش سوبا M4 در بورس کالا صورت پذیرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، محمدرضا آریان نژاد همچنین درباره برنامه تولید فردا موتورز توضیح داد: «با افزوده شدن خط بدنه و رنگ به کارخانه بروجرد، در مجموع با احتساب ظرفیت ۱۲۰ هزار دستگاهی سمنان، ظرفیت اسمی به ۱۸۰ هزار دستگاه در سال خواهد رسید».

وی اضافه کرد: «تلاش مجموعه بر این است که بتوانیم ظرفیت را به حداکثر برسانیم. ولی تولید ۳۰ درصد از ظرفیت اسمی در برنامه کاری سال آینده قطعی شده است».
معاونت بازاریابی و برندینگ فرداموتورز در ادامه با اشاره به برنامه های این شرکت برای افزایش تعداد عاملیت های فروش و بعد از فروش تصریح کرد: «در حال حاضر ۴۶ نماینده فعال در حال خدمت رسانی به مشتریان فردا موتورز هستند. با این حال شبکه نمایندگی ها در حال توسعه است و سال آینده بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، عاملیت های فرداموتورز به ۷۰ تا ۸۰ نمایندگی خواهد رسید».

برنامه عرضه FMC T5 و سوبا M4 اعلام شد
برنامه عرضه FMC T5 و سوبا M4 اعلام شد


آرین نژاد همچنین در خصوص محصول جدید فرداموتورز سوبا ام ۴ (Suba M4) اضافه کرد: «طی ۶ نمایشگاهی که این خودرو حضور داشته با استقبال همراه شده است. در واقع لوکس بودن، کیفیت و آپشن هایی که دارد بر جذابیت این خودرو افزوده است».
وی ادامه داد: «ضمن اینکه برای ارائه خدمات بیشتر به علاقمندان سوبا ام ۴ که فروش آن از آخر سال آغاز خواهد شد، خدمات پس از فروش ویژه ای در نظر گرفته شده است. همچنین باید گفت که عرضه اولیه FMC Suba M4 در بورس کالا آغاز خواهد شد.».

معاونت بازاریابی و برندینگ فردا موتورز در ادامه درباره محصولات جدید این شرکت توضیح داد: علاوه بر تولید برخی محصولات فعلی، در زمینه سواری SX5 توربو و T5 فیس لیفت و یک سدان در کلاس C به سبد شرکت اضاغه خواهد شد.
آرین نژاد ادامه داد: «ضمن اینکه در تامین قطعات و ارائه خدمات به محصولاتی که در حال حاضر تولید نمی شوند،هیچ گونه مشکل وجود ندارد و نخواهد داشت»

عکس ها: علیرضا پاداش

۴.۱ امتیاز از ۹ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.